неделя, 24 февруари 2019 г.

BLACK6IX- Like A Flower Бг Превод



Ти приличаш на цвете
Красива си като цвете
Недей да спираш сърцето ми
Недей да криеш от мен сладкия си аромат 

Аз виждам светлината в теб
Мисля, че полудявам
Постоянно ми се привиждат разни неща, скъпа
(Защо, защо си, защо си тук)
Трудно ми е да дишам
Мисля, че ароматът ти ми идва в повече
Потъвам в него, спаси ме 

Очите ти ме запленяват
Ти си като бездънна пропаст
Не мога да те изтрия от ума си
Не мога да дойда на себе си
Покажи ми на какво си способна
Като острието на меч
Ти се забиваш дълбоко в сърцето ми
Скъпа, пристрастен съм към теб
Не мога да направя нищо 

*Всичко затихва
И сред бледата светлина
Аз срещам чистите ти очи
Тялото ти, сърцето ти
Искам да бъда част от тях
Опиянен съм от сладкия ти аромат 

**Ти приличаш на цвете
Толкова си красива
Ти приличаш на цвете
Толкова си ароматна
Ти си величествена
Виждам светлината в теб
Ти си величествена
Толкова си ослепителна 

Зараждаш огън в сърцето ми 
Засияваш като свещ
Обземаш мислите ми
Толкова си ослепителна
Не мога да те изкарам от ума си
Сега, аз пея само за теб 

Ти се вливаш в мен
Вливаш се надълбоко
Аз потъвам надълбоко
В едно бездънно място
Аз падам в капана ти
Като изгубено агне съм
Но ти ми даваш покой
Ти прочистваш ума ми

*Всичко затихва
И сред бледата светлина
Аз срещам чистите ти очи
Тялото ти, сърцето ти
Искам да бъда част от тях
Опиянен съм от сладкия ти аромат 

**Ти приличаш на цвете
Толкова си красива
Ти приличаш на цвете
Толкова си ароматна
Ти си величествена
Виждам светлината в теб
Ти си величествена
Толкова си ослепителна 

Всичко ми изглежда съвсем ново
Не мога да спра това блещукащо като звездите чувство 
Искам да те скрия без никой да разбере

**Ти приличаш на цвете
Толкова си красива
Ти приличаш на цвете
Толкова си ароматна
Ти си величествена
Виждам светлината в теб
Ти си величествена
Толкова си ослепителна

Ти приличаш на цвете 






Няма коментари:

Публикуване на коментар