вторник, 26 февруари 2019 г.

(G)I-DLE- Senorita Бг Превод



(Хей, сеньор)

Скъпи, защо ме гледаш по този начин?
Не обелваш нито дума
Но не отвръщаш поглед от мен 

Скъпи, защо се приближаваш толкова близо към мен?
Все още има толкова много неща, които са ни неизвестни
Как да те наричам? 

Дори всичко да става малко бързо
Дори да ми идва малко в повече
Няма значение
Не ми пука, не ми пука, не ми пука  

Странно е
Имам лошо предчувствие
Но няма значение
Добре съм, добре съм, добре съм
(Не знам какво да правя) 

Уо-о-о Уо-о-о, Уо-о-о Уо-о-о, Уо-о-о Уо-о-о
Ела тук, ела тук, ела тук
Уо-о-о Уо-о-о, Уо-о-о Уо-о-о, Уо-о-о Уо-о-о
(Хей, сеньор)

*Приближи се към мен
Прегърни ме силно
Искам да те опозная по-добре

**Влюбих се в теб
И аз не го разбирам, но е истина
Просто те обичам толкова много, толкова много, толкова много
Моля те, повикай ме

***Сеньорита (Сеньорита)
Сеньорита
Сеньорита (Сеньорита)
Сеньорита

Скъпи, защо се усмихваш по този начин?
Сърцето ми ме тегли към теб
Не знам как да се отърся от теб

Просто се фокусирай върху мен
Кого го е грижа какво мислят хората
Притегли ме в обятията си
Нямам нужда да знам името ти
Кажи ми, че ме желаеш
Кажи ми, че ме обичаш 

Уо-о-о Уо-о-о, Уо-о-о Уо-о-о, Уо-о-о Уо-о-о
(Хей, сеньор)

*Приближи се към мен
Прегърни ме силно
Искам да те опозная по-добре

**Влюбих се в теб
И аз не го разбирам, но е истина
Просто те обичам толкова много, толкова много, толкова много
Моля те, повикай ме

***Сеньорита (Сеньорита)
Сеньорита
Сеньорита (Сеньорита)
Сеньорита

Ю-ху-ху-ху-ху-ху-ху-ху-ху
Ю-ху-ху-ху-ху-ху-ху-ху-ху
Ю-ху-ху-ху-ху-ху-ху-ху-ху
Ю-ху-ху-ху-ху-ху-ху-ху-ху

Сеньорита
Ю-ху-ху-ху-ху-ху-ху-ху-ху
Сеньорита
Ю-ху-ху-ху-ху-ху-ху-ху-ху
Сеньорита
Ю-ху-ху-ху-ху-ху-ху-ху-ху
Сеньорита
Ю-ху-ху-ху-ху-ху-ху-ху-ху

(Хей, сеньор)






Няма коментари:

Публикуване на коментар