четвъртък, 4 април 2019 г.

BLACKPINK- Kill This Love Бг Превод



Да-да-да
BLACKPINK са тук!
Да-да-да 

След сладкото "Здрасти"
Винаги следва горчивото "Чао"
След всяко вълнуващо преживяване
Има цена, която трябва да заплатиш
Не можеш да намериш отговора на този тест
Дори да се опитваш да мамиш всеки път, да
Роби сме на емоциите си
Майната и на тази безсърдечна любов

Идвам, ритайки вратата с крак
Дай ми най-доброто от себе си
Толкова е банална, тази любов
Искам нещо повече, дай ми повече
Висиш на ръба на пропаст
Нужна е само една моя дума 
И ти отново си запленен от мен
Това топло нервно чувство, този силен трепет
Който те кара да се чувстваш като в Рая
Може да не го изпиташ отново 

Погледни ме, погледни себе си
Кой ще страда повече?
Умен си, знаеш кой, ти
Ако проливаш кървави сълзи от двете си очи
Толкова ще съжалява, знаеш кой, ти

Не знам какво да правя
Не понасям да бъда толкова слаба
Насилвам се да закрия очите си
Трябва да сложа край на тази любов

*Да убием тази любов
Да-да-да-да-да
Ръм-пъм-пъм-пъм-пъм-пъм-пъм
Да убием тази любов
Ръм-пъм-пъм-пъм-пъм-пъм-пъм

Чувствам се като грешница
Толкова е горещо като огън с него, казвам бу-хуу
Той каза "Изглеждаш откачено"
Благодаря, скъпи
Дължа всичко това на теб
Ти ме побърка
Неговата любов ми е любима
Но ти плюс аз
За съжаление можем да бъдем много опасни 

Каква съм късметлийка, какъв си късметлия
Накрая всичко се оказва лъжа, ние лъжем
И какво от това? И какво от това?
Ако някога успея да те забравя
Толкова съжалявам, но не съжалявам

Не знам какво да правя
Не понасям да бъда толкова слаба
Насилвам се да скрия сълзите си
Трябва да сложа край на тази любов

*Да убием тази любов
Да-да-да-да-да
Ръм-пъм-пъм-пъм-пъм-пъм-пъм
Да убием тази любов
Ръм-пъм-пъм-пъм-пъм-пъм-пъм

Ние всички падаме в капана на любов
Която те кара да плачеш, о-о
Ние всички изпитваме любов
Която те убива вътре в сърцето, да 

Ние трябва да бием тази любов
Да, тъжно е, но е истина
Трябва да убием тази любов
Преди тя също да те е убила
Да убием тази любов
Да, тъжно е, но е истина
Трябва да убием тази любов
Да убием тази любов






Няма коментари:

Публикуване на коментар