сряда, 19 юни 2019 г.

Stray Kids- Side Effects Бг Превод



*Вярвайки в себе си, аз се хвърлих напред
Но защо започвам да се колебая?
Вярвайки в себе си, аз се хвърлих напред
Но защо е толкова болезнено?

Всички, разкарайте се от пътя ми (Всъщност аз)
Аз съм прав (Съм уплашен)
Само почакайте и ще видите (Ще мога ли да се справя?)
Страхувам се, е няма да мога да удържа на думата си 

Защо се променям все повече и повече?
Променям се вътрешно и външно
Оцветявам се в различен цвят 

**Главата ме боли (Аау)
Главата ме боли (Аау)
Главата ме боли

*Вярвайки в себе си, аз се хвърлих напред
Но защо започвам да се колебая?
Вярвайки в себе си, аз се хвърлих напред
Но защо е толкова болезнено?

***Един момент, това е странно
Погледът ми ставя неясен
Защо нямат край? 
Не спирам да чувам неприятни звуци
Дори и тук, аз продължавах да вярвам
Че мога да преодолея всичко с волята си за борба
Но вече не мога да продължавам така
Мислех си, че ще бъде лесно
Затова сега ме било още по-силно

Няма да се променя, да
Постоянно си повтарях това, но защо
В зависимост от заобикалящата ме среда
Аз се променям безброй пъти, отново и отново
В зависимост от това кой е човекът, който ме ядосва
Защо реакцията ми винаги се променя?
Преди следвах чуждия ритъма, само ако ми харесваше
Но сега започнах да следвам другите хора
Вкусът ми също ли ще се промени? 

**Главата ме боли (Аау)
Главата ме боли (Аау)
Главата ме боли

Поглъщам таблетките наречени "безпочвена увереност"
(Глът-глът)
Може би взех прекалено много от тях, 
започнах да чувствам тревога, а не увереност
(Брр-брр Брр-брр)
Всичко се променя, от 1 до 10
(Все повече и повече, все повече и повече)
Страничните ефекти се проявяват против волята ми
(Не-не Не-не)

***Един момент, това е странно
Погледът ми ставя неясен
Защо нямат край? 
Не спирам да чувам неприятни звуци
Дори и тук, аз продължавах да вярвам
Че мога да преодолея всичко с волята си за борба
Но вече не мога да продължавам така
Мислех си, че ще бъде лесно
Затова сега ме било още по-силно

**Главата ме боли (Аау)
Главата ме боли (Аау)
Главата ме боли

**Главата ме боли (Аау)
Главата ме боли (Аау)
Главата ме боли






Няма коментари:

Публикуване на коментар