неделя, 16 февруари 2020 г.

Chung Ha- My Love (Romantic Doctor 2 OST) Бг Превод



Самотният въздух, избледнелите светлини
Тихо закрилят това място
Когато имаш чувството, че не можеш да си поемеш въздух
Погледни към небето
Погледни към звездите до теб 

В момента, до мен
Стои един ценен човек
Остани с мен, приближи се още малко 

*Чуваш ли сърцето ми?
Сърцето ми, което бие за теб
В нощи като тази, ми е трудно да се сдържам
Виждаш ли сълзите ми?
Любовта ти, която отминава като вятъра
Искам да я хвана, моя любов

Дори малката звездна светлина ето там
Сияе толкова ярко
Напомня ми на усмивката ти, кара ме да се усмихвам
Това означава, че аз те обичам 

Една по една
Емоциите ми се засилват
Само ако можех да дам всичките на теб

*Чуваш ли сърцето ми?
Сърцето ми, което бие за теб
В нощи като тази, ми е трудно да се сдържам
Виждаш ли сълзите ми?
Любовта ти, която отминава като вятъра
Искам да я хвана, моя любов

Сега, моля те, ела при мен






Няма коментари:

Публикуване на коментар