събота, 22 февруари 2020 г.

Crush- none Бг Превод



Ти
Когато мисля за теб
Сърцето ми гори

Където и да съм, по всяко време
Когато се сетя за теб, сърцето ме боли
Ти си толкова дразнещо красива
Безнадеждно открадна сърцето ми
И сега ме караш да чакам
Не мога да спя, не мога да ям
Не мога дори да слушам музика
Не мога отново да бъда себе си
Може би дори текста на тази песен
Губи значението си, ако ти не си тук 

Когато мисля за теб
Сърцето ми гори

Аз все още живея
В моментите, в които бяхме заедно
Да, аз съм глупак
Не мога да го изразя с думи
Когато съм потънал в мрак, ти осветяваш живота ми
Всяка нощ, аз искам да те държа в прегръдките си
Просто ела при мен сега
Причината поради която ти трябва да бъдеш до мен е
Ти ме превърна в мъж
Остави след себе си цялата тази любов
Изпълнен съм с теб
Винаги, аз мисля за теб
Нуждая се от теб сега
В нощите без теб
Аз съм толкова изгубен без твоята любов 

Когато мисля за теб
Сърцето ми гори

Вместо всички други моменти на света
Предпочитам моментите, в които мога да мисля за теб
Предпочитам моментите, в които мога да те докосвам
Ти си единствената, от която се нуждая в живота си
Винаги, аз мисля за теб
Винаги, аз мисля за теб
Винаги, аз мисля за теб





Няма коментари:

Публикуване на коментар