неделя, 16 февруари 2020 г.

Dynamic Duo & Chen- You Бг Превод



*Ядат сами, спят сами, играят сами
Всички около мен живеят така
Но без теб, аз не мога да живея
Всичко, което искам, това си ти
Всичко, което искам това си ти

Теб те няма
Но където и да отида, има следи от теб
Свещта в стаята ми се е втвърдила
Растението, което купихме заедно, е увехнало
Това ме влудява
Опитвам се да премина през това непознато 
място, сякаш се опитвам да избягам
Но само след няколко минути, то се изпълва 
с теб, това ми е една позната ситуация
Колко търпелива си ти
С колко голямо сърце си
Колко ме разбираше ти
Сега, аз най-накрая осъзнавам
Колко детински се държах аз
Колко егоистично се държах аз
Сам, струва ми се прекалено широко, прекалено изобилно, 
прекалено много неща все още са тук
Навиците са страшни, все още слагам 
по две от всичко в пазарната количка
Домът ми без теб е сякаш съм спуснал дебели завеси, слънчевата 
светлина и неоновите светлини нямат никакво значение
Аз все още усещам очите ти и топлината ти в това усамотение
Затова отново пия
Някои дни, аз пия, защото искам да мисля за теб
Защо причината да си отидеш стана 
толкова ясна едва след като си отиде
Аз съм такъв глупак

*Ядат сами, спят сами, играят сами
Всички около мен живеят така
Но без теб, аз не мога да живея
Всичко, което искам, това си ти
Всичко, което искам това си ти

Аз отварям очите си в празнота
Лежейки сам в леглото си
Единствено алкохолът може да загаси светлините в стаята ми
Очите ми са толкова подути
Аз все още дишам без теб
Но съм полуумрял
Очите ми са отворени, но аз все още спя
Усмихвам се, но плача
Егоист съм, затова да бъда сам ми беше по-комфортно
Когато се карахме сериозно, когато ме болеше
Всички онези думи, които ти казвах, те разплакваха до мен
Но фактът, че ти вече не си тук
Е толкова некомфортен, не мога да го понеса
Преди те критикувах, казвах ти да ме оставиш намира, когато работих
Но сега, не мога да правя нищи, без теб, нямам сила за нищо
Толкова е самотно, аз плача сам като загубеняк
Вечерята без теб е безвкусна, шкафовете ми са пълни с алкохол
Ударих дъното, единствено ти можеш да ме накараш да бъда себе си
Ще бъда по-добър, съжалявам, нямам какво 
друго да кажа, освен да се извиня
Аз съм прост, не съм сложен, искам единствено теб
Ти си единствената лодка в моя океан от самота

*Ядат сами, спят сами, играят сами
Всички около мен живеят така
Но без теб, аз не мога да живея
Всичко, което искам, това си ти
Всичко, което искам това си ти







Няма коментари:

Публикуване на коментар