неделя, 9 февруари 2020 г.

LOONA- So What Бг Превод



Толкова съм лоша
Толкова съм лоша
Отговорът винаги е типичен
И е толкова дълъг, бля-бля-бля
Преди да се проточи още повече
Ще те подмина, не се страхувай 

Вземи решение, като в морски шах
Или е O или е X (Ха)
По-силно, из-извикай
Просто бъде себе си, го-горещ 

Запали огъня в себе си, така че да не можеш да ги скриеш
Виждам как погледът в очите ти се променя (Хей) 

Онази супер висока стена
Ще се опитам да я прескоча
Към тази рискована сцена пред мен, в далечината
Последвай ме 

*И какво като имам бодли? И какво от това?
И какво като съм ледена? И какво от това?
И какво като съм неустрашима? и какво от това?
Кого го е грижа? И какво от това?
(Ло-ло-ло-лоша)
Това да ти е за урок
И какво от това?

**Толкова съм лоша, и какво от това?
Толкова съм лоша, и какво от това?
Толкова съм лоша, свободна съм
Толкова съм лоша

Ще ти помогна да си припомниш
Как да се изправиш и да затичаш
Изкарай наяве страстта си
Центърът на твоя свят, това си ти
Недей да стоиш в този претъпкан кафез, не
По-високо и с по-леки стъпки, скачай
Стъпи здрави на краката си

Браво
Побързай и ме последвай
Дори да се затрудняваш, не се тревожи
След този силен шо-шок
Вече не можеш да спреш 

Гори като фойерверките
Виждам как погледа в очите ти се разгорещява (Хей)
Ще достигна най-високата блещукаща звезда
Ако си чакал мен, тогава
Последвай ме 

*И какво като имам бодли? И какво от това?
И какво като съм ледена? И какво от това?
И какво като съм неустрашима? и какво от това?
Кого го е грижа? И какво от това?
(Ло-ло-ло-лоша)
Това да ти е за урок
И какво от това?

**Толкова съм лоша, и какво от това?
Толкова съм лоша, и какво от това?
Толкова съм лоша, свободна съм
Толкова съм лоша

Имам добре предчувствие
Довери се на експлозивното си сърце и не спирай
Не искаш да чакаш повече
Обиколи целия свят
Ще сияеш дори повече тази нощ 

Гори още по-силно
Ако искаш нещо, вземи го
Сияй без да се въздържаш
Лошо, лошо, и какво от това?
Извиси се още малко
Отвори възможностите пред себе си
Така че нищо да не може да те спре  

Гори със силните си чувства
Усещаш как температурата се покачва (Хей)
Счупи стъклените стени на сърцето си
И тръгни надалече към ослепителния свят
Последвай ме 

*И какво като имам бодли? И какво от това?
И какво като съм ледена? И какво от това?
И какво като съм неустрашима? и какво от това?
Кого го е грижа? И какво от това?
(Ло-ло-ло-лоша)
Това да ти е за урок
И какво от това?

**Толкова съм лоша, и какво от това?
Толкова съм лоша, и какво от това?
Толкова съм лоша, свободна съм
Толкова съм лоша






Няма коментари:

Публикуване на коментар