сряда, 12 февруари 2020 г.

MAMAMOO- I Miss You (Romantic Doctor 2 OST) Бг Превод



Човекът, който изпълва сърцето ми
Човекът, който винаги се грижеше за мен мълчаливо, като съдба 

Сега, аз ще се грижа за теб
Дори когато дните ти са дълги 

Когато се чувстваш тъжен и самотен
Аз че бъда човека, който ще те утеши 

*Не знаеш ли, че това е любов?
Затвори очите си
Отвори ушите си за гласа ми, който лети към теб 

**Винаги бъди с мен
Точно като сега, до мен
Винаги идвай и ме намирай
За да можем да бъдем заедно

Ти си този, който постоянно ми липсва
Винаги, когато затворя очите си, аз виждам теб
Като слънчевата светлина, ти винаги си до мен 

Човекът, за когото се тревожа всеки ден
Човекът, който ме кара да желая да го защитавам 

Когато се страхуваш, си изплашен
Аз ще бъда тази, която ще те утеши 

*Не знаеш ли, че това е любов?
Затвори очите си
Отвори ушите си за гласа ми, който лети към теб 

**Винаги бъди с мен
Точно като сега, до мен
Винаги идвай и ме намирай
За да можем да бъдем заедно

Моя човек
Ще те направя щастлив сега
Съжалявам, че ми отне толкова време 

Като сезоните, които отново настъпват
Аз винаги ще те намирам
Така че никога да не се чувстваш самотен 

Като веещия бриз
Където и да се намираш
Аз ще те намирам
Където и да си 





Няма коментари:

Публикуване на коментар