събота, 15 февруари 2020 г.

Sunmi- Gotta Go (XX OST) Бг Превод



Спри да плачеш момче (Звън-звън)
Не ти ли писна от това?
От какво се жалваш толкова?
Какво означаваш ти за мен?

Какво се опитваш да кажеш?
Какво искаш да кажеш?
Какво ще направиш по въпроса?
Аз ще вървя по пътя си

*Не ме карай да чувам звън през нощта
Нямам време да ти затварям
Няма да отговоря, не си и помисляй да се опитваш да ме задържиш
Не мога да вдигна телефона сега
Съжалявам, о, не 

**Аз трябва-трябва-трябва да вървя
Аз трябва-трябва-трябва да вървя
Аз трябва-трябва-трябва да вървя

***Аз съм лоша всеки ден
Ти си наранен всеки ден
Това беше всичко от мен
Недей да страдаш по мен, момче


Защо искаш отново да правим това?
Казваш, че в главата ти е пълна бъркотия
Повтаряш едни и същи неща ду-ту-ту
Не ме интересува, оправяй се сам 

*Не ме карай да чувам звън през нощта
Нямам време да ти затварям
Няма да отговоря, не си и помисляй да се опитваш да ме задържиш
Не мога да вдигна телефона сега
Съжалявам, о, не 

**Аз трябва-трябва-трябва да вървя
Аз трябва-трябва-трябва да вървя
Аз трябва-трябва-трябва да вървя

***Аз съм лоша всеки ден
Ти си наранен всеки ден
Това беше всичко от мен
Недей да страдаш по мен, момче

Дойде ми до гуша от обажданията ти
Ти не си човека за мен
Спри, моля те
Махни ръката си от телефона
И аз просто ще кажа


**Аз трябва-трябва-трябва да вървя
Аз трябва-трябва-трябва да вървя
Аз трябва-трябва-трябва да вървя

***Аз съм лоша всеки ден
Ти си наранен всеки ден
Това беше всичко от мен
Недей да страдаш по мен, момче

Аз трябва-трябва-трябва да вървя
Аз трябва-трябва-трябва да вървя







Няма коментари:

Публикуване на коментар