сряда, 12 февруари 2020 г.

YEZI- My Gravity Бг Превод



Чувствам се сякаш съм изгубила пътя си
Спряла съм на едно място
Без никой да разбере
(Просто чувствам) 

В края на това дълго лутане
Всички неща, които просто съм подминала
Освети ги за мен, едно по едно 

*Къде започна това?
Търся отговор, който не съществува
Изпускам въздишка, която до сега сдържах
Запътила съм се да намеря моето Аз, което изгубих
Аз имам вяра

Ще излетя извън моята гравитация

Ще излетя извън моята гравитация

Аз имам вяра
Гравитация 

Мисля, че ми стана комфортно
Да гледам на нещата
С размазан поглед

С объркано сърце
Дори и да обикалям на едно място
Сега, аз знам
Сега, аз знам
Сега, аз знам
Ще продължа наред 

*Къде започна това?
Търся отговор, който не съществува
Изпускам въздишка, която до сега сдържах
Запътила съм се да намеря моето Аз, което изгубих
Аз имам вяра

Ще излетя извън моята гравитация

Ще излетя извън моята гравитация

(Гравитация, гравитация, гравитация)
(Гравитация, гравитация)

Нуждая се от теб

Не виждам
Дните, които изчезнаха
Но аз ги оставям след себе си
Бавно, един по един

За да си спомня
Моето Аз, което изгубих
Аз имам вяра

Ще излетя извън моята гравитация
Ще излетя извън моята гравитация

Ще излетя извън моята гравитация

Нуждая се от теб







Няма коментари:

Публикуване на коментар