сряда, 13 май 2020 г.

DAY6- Zombie Бг Превод



Как мина денят ми вчера?
Случи ли се нещо специално?
Опитвам се да си спомня
Но не мисля, че се случи нищо особено

Дали днешният ден ще бъде същия?
Само на мен ли ми е трудно?
Как мога да понеса това?
Нещата ще станат ли по-добри ако извикам?

Да, ние живеем живот
От повтарящ се цикъл от ден и нощ
Да, ние живеем живот
Опитвам се да променя нещата
Но не мога да направя нищо
Аз нямам нищо

*Чувствам се сякаш съм се превърнал в зомби
Главата и сърцето ми са празни
Като плашило, което няма никакви мисли
Кога станах такъв? О, защо

**Превърнах се в зомби
Аз просто вървя без никакъв план
Утрешният ден няма да бъде по-различен
Аз просто чакам да заспя всеки ден

Да, ние живеем живот
С очи отворени в мрака
Този безсмислен живот
Искам да си отдъхна
Искам да сънувам
Но не мога да направя нищо

*Чувствам се сякаш съм се превърнал в зомби
Главата и сърцето ми са празни
Като плашило, което няма никакви мисли
Кога станах такъв? О, защо

**Превърнах се в зомби
Аз просто вървя без никакъв план
Утрешният ден няма да бъде по-различен
Аз просто чакам да заспя всеки ден

Искам да си изкарам всичко, искам да плача
Искам да разкрия всичко, мога ли да плача
Моля, върнете ми изсъхналите ми сълзи

*Чувствам се сякаш съм се превърнал в зомби
Главата и сърцето ми са празни
Като плашило, което няма никакви мисли
Кога станах такъв? О, защо

**Превърнах се в зомби
Аз просто вървя без никакъв план
Утрешният ден няма да бъде по-различен
Аз просто чакам да заспя всеки ден







Няма коментари:

Публикуване на коментар