петък, 16 юни 2017 г.

Hyoyeon Feat. San E- Wannabe Бг Превод



Всички искат да бъдат като мен
Всички ме харесват
Дори и с широка и отпусната тениска
Тялото ми се откроява 

Когато ме видят, те казват "О, Боже мой!"
Всички благоговеят пред мен
#itgirl
Всички ме следват, следват

Но ти постоянно правиш нещо друго
Чие е това червило?
Щастлив ли си? Скъпи?
Не мога да повярвам, сега, признай си 

Още ли не схващаш?
Какво направи?
Спри до тук
Докато все още говоря с класа 

*Чакай, бъди искрен с мен
Недей да се лепиш за мен като лепенка
Толкова ли е лесно за теб да лъжеш?
Не мога да те разбера
Създаваш ми неприятности 

**Както и да е, просто спри, безполезно е
Защото ми писна от захаросаните ти думи
Виждам право през теб
Не мога да те разбера
Създаваш ми неприятности 

Чудесно, те си мислят, че имам всичко
Когато ме видят, мислят ме за късметлийка
Но всички тези слухове
Те не означават нищо за мен 

Погледни внимателно, не виждаш ли?
Това не е моментът да говориш без да се замисляш
Не те бива да преценяваш атмосферата

Вместо да се опитваш да го скриеш
Ти не отричаш нищо, толкова си нагъл
Упражнявал ли си това?
Или просто не се замисляш какво правиш?

Да не си мислеше, че ще се заблудя?
Не издържам повече
Ще ти го кажа още веднъж
Сега, спри до тук

*Чакай, бъди искрен с мен
Недей да се лепиш за мен като лепенка
Толкова ли е лесно за теб да лъжеш?
Не мога да те разбера
Създаваш ми неприятности 

**Както и да е, просто спри, безполезно е
Защото ми писна от захаросаните ти думи
Виждам право през теб
Не мога да те разбера
Създаваш ми неприятности

И и и извинявай
Мисля, че не те чух правилно
Аз създавам неприятности (Каза ти)
(Точно така) Наистина чух погрешно
Аз съм мъж, който те уважава
Знаеш, аз съм феминист
Изражението ти ми казва, че не ми вярваш
(Всъщност доста е сладко) О 

Уу, това е моето момиче 
Уу, купих тази нова чанта
Уу, само за теб, да загърбим всички неразбирателства
Сега, ще спреш ли да се ядосваш?
Дай ми шанс, готов съм на всичко
Ще направя всичко, освен да сменя профилната си снимка и фона 

Както и да е, ще си изясня нещата с теб
Вече нямам нищо за губене
Няма втори шанс, забрави, забрави за това
От самото начало, аз трябваше да знам
Че ще ми създадеш неприятности 

Откажи се, няма смисъл да си правиш труда
Защото това не означава нищо за мен
Има само едно нещо, за което съжалявам
От самото начало, аз трябваше да знам
Че ще ми създадеш неприятности 

Щастлив край
Още един шанс
Ще започна отначало
Щастлива съм, чувствам се добре
Не искам повече неприятности, о
Ха ха ха










Няма коментари:

Публикуване на коментар