петък, 16 февруари 2018 г.

Hanbyul- One A.M Бг Превод



Сега е 1 часа сутринта
Ти вървиш до някакъв друг мъж
Крачка след крачка
Звукът на стъпките ти се забиваха право в сърцето ми 

Обиди и омраза изпълниха устата ми
А ти не можеш да ми дадеш никакво обяснение 
Ще преброя до три и ще то обърна гръб
Така че просто върви с него 

Сега е 1 часа сутринта
Аз скъсах с теб
1 часа е
А аз вървя, оставяйки след себе си хиляди улични лампи 

Накрая, мястото където спрях
Е точно пред твоят дом, под прозореца на петия етаж
Защо по дяволите дойдох тук?
Когато няма какво да направя? 

Изведнъж, заваля дъжд

Дъждът пада по лицето ми
Казвайки ми да се осъзная
Аз стоя на ръба на тази раздяла 

Сета е около  часа сутринта
Явно съм плакал доста време
Защото сълзите ми пресъхнаха
И отново
Аз вървя, оставяйки след себе си хиляди улични лампи 

Накрая, мястото където спрях
Е пред една малка пейка в парка
Защо по дяволите дойдох тук?
Накрая аз отново се разплаках на това място






Няма коментари:

Публикуване на коментар