петък, 16 февруари 2018 г.

Red Velvet- Bad Boy Бг Превод



Кое е това, кое е това, кое е това момче
От всички хора наоколо, той привлече вниманието ми
Това безизразно лице, харесва ми
Пробужда любопитството ми 

О, стилът ти е толкова добър
Изглежда сякаш си се постарал над тоалета си, но не си
Начинът, по който говориш, сякаш не те е грижа, харесва ми
Опитвам се да извърна поглед от теб, но толкова ме привличаш 

Различен си, аз съм студена, но ти ме караш да се усмихвам
Знаеш, че в последно време съм доста популярна
Забелязваш, че всички погледи са върху мен

*Сякаш си омагьосам, последвай ме
Всички са луди по мен, скоро и с теб ще бъде така
Уу уу (О, е, о, е, о) Преструваш се, че не е така 
Уу уу (О, е, о, е, о) Искаш ли да се обзаложим?

**Не се предавай толкова лесно
Така не е забавно, остани там
Уу уу (О, е, о, е, о) Остави ме да си поиграя
Уу уу (О, е, о, е, о) Аз ще направя първата 
крачка, лошо момче, подчини ми се

У, о, о, о, о, у, о, о, у, о, о, о
От сега нататък, лошо момче, подчинявай ми се 
У, о, о, о, о, у, о, о, у, о, о, о

Ела тук за секунда, искам да ти кажа нещо
Приближи се, склони главата си, така че 
очите ни да са на едно и също ниво
Недей да мислиш за нищо друго
Фокусирай се единствено върху гласа ми 

Ситуацията се променя
Сега, става ми любопитни за теб
Скоро ще узнаеш (Какво е това?), ще разбереш (Кажи ми)
Че вече е станало прекалено късно 

Да, аз всъщност съм доста уверена
Не играя игри, ако смятам, че ще загубя, а, а, а
Още малко и ще бъдеш напълно запленен от мен 

*Сякаш си омагьосам, последвай ме
Всички са луди по мен, скоро и с теб ще бъде така
Уу уу (О, е, о, е, о) Преструваш се, че не е така 
Уу уу (О, е, о, е, о) Искаш ли да се обзаложим?

**Не се предавай толкова лесно
Така не е забавно, остани там
Уу уу (О, е, о, е, о) Остави ме да си поиграя
Уу уу (О, е, о, е, о) Аз ще направя първата 
крачка, лошо момче, подчини ми се

Знам, че си объркан, това надхвърля всичките ти представи
Можеш да се опиташ да избягаш, но няма 
нито една пролука, от която да се измъкнеш
Отговорът вече е ясен, просто ме последвай
Аз избирам теб, вече избрах теб 

Сякаш си омагьосам, последвай ме
Всички са луди по мен, скоро и с теб ще бъде така
Уу уу (О, е, о, е, о) Резултатът винаги е един и същ
Уу уу (О, е, о, е, о) Виждаш ли, аз отново победих

Не се предавай толкова лесно
Така не е забавно, остани там
Уу уу (О, е, о, е, о) Не можеш да избягаш
Уу уу (О, е, о, е, о) Не е толкова лесно, лошо момче, подчини ми се







Няма коментари:

Публикуване на коментар