сряда, 23 май 2018 г.

BTS/Bangtan Boys- Airplane Pt.2 Бг Превод



Едно странно малко момче
За него пеенето бе като дишането
Без значение къде
Той просто искаше да създава музика
Единствени пеенето
Бе нещото, което разтуптяваше сърцето му 
Той следваше само по един път, но 

Не са лесни
Провалът и отчаянието
Но в един тежък ден, някой каза
"Ти си пееща звезда"
"Ти си пееща звезда"
Но аз не виждам никаква звезда
След като няколко години отминаха 

(Ние все още) В небето, високо, в небето, летим, в небето, замаяни
(Ние все още) Както винаги, стараем се, както 
винаги, нараняваме се, както винаги, трудим се
(Ние все още) Където и да отидем по света
(Ние все още) Ние работим дори в хотелските си стаи
(Аз все още) В някои дни съм добре, в някои дни не съм добре
(Аз все още) Чудя се като кого ли да живея днес, като Kim Nam Joon или RM?
На 25, все още не знам как да живея живота си
Затова днес, нека просто да вървим 

Отиваме от Ню Йорк до Калифорния
От Лондон до Париж
Където и да отидем, там става парти
(Мариачи, мариачи, мариачи)

Отиваме от Токио до Италия
От Хонг Конг до Бразилия
Където и да се намирам по света, аз ще пея 
(Мариачи, мариачи, мариачи, мариачи)

В облаците всеки ден, в облаците всеки ден
Летя в облаците, имам чувството, че летя в облаците
Чувствам се добре в облаците, цял ден съм в облаците
Забавлявам се, яздейки облаците
Задрямвам, гледайки облаците
Вие не знаете какво е чувството, може би
Летя със самолети последните няколко години
Навъртял съм десетки хиляди километра
Време е да те утеша, който не се справи
Ще ти подаря точките си за летене
Включи самолетния си режим, изключи всичките си тревоги
Каквото и да говорят хората, аз ще продължа да летя първа класа
И ще гледам нощното небе, защото тук ми е мястото 

Не знам, не знам, не знам, не знам
(Как да спра)
Не знам, не знам, не знам, не знам
(Как да си почина)
Не знам, не знам, не знам, не знам
(Как да се проваля)
Не знам, не знам, не знам, не знам
Дойде ми до гуша да гледам как някои хора 
се фукат с парите си по телевизията
Паспортът ми е на път да умре от преработване 
Вие сте тези, които се възползват от медията (Ха-ха-ха-ха)
Вие сте тези, които нямат равни в това да се правят на известни
Ние все още сме си същите като преди

Отиваме от Мексико
До Лондон до Париж
Където и да отидем, там става парти
(Мариачи, мариачи, мариачи)

Отиваме от Токио до Италия
От Хонг Конг до Бразилия
Където и да се намирам по света, аз ще пея 
(Мариачи, мариачи, мариачи, мариачи)





Няма коментари:

Публикуване на коментар