понеделник, 14 май 2018 г.

BTS/Bangtan Boys- Intro: Singularity Бг Превод



При звука на нещо, което се чупи
Аз се пробудих от съня си
Този напълно непознат звук
Опитвам се да си запуша ушите, но той ми пречи да заспя 

Болката в гърлото ми става все по-силна
Опитвам се да я облекча
Но оставам без глас
О, днес, аз отново чувам онзи звук 

Кънти отново, онзи звук
И по замръзналото езеро се появяват пукнатини
Аз потънах в това езеро
Удавих гласа си за теб
В зимното езеро, в което бях захвърлен 

Дебели стени от лед се издигнаха около мен

Затворен съм в този сън
Все още изпитвам агонизираща болка
Дали не изгубих себе си
Или пък не намерих теб?

Изведнъж аз изтичвам до езерото

О, в него виждам отражението си
Моля те, не казвай нищо 
Протягам ръката си към него, за да закрия устата му
Но в крайна сметка, пролетта ще настъпи някой ден
И ледът ще се сопи и ще се оттече

Кажи ми дали гласът ми е бил истински
Трябваше ли да се оставям да бъда захвърлен?
Кажи ми дали болката ми е била истинска
Как трябваше да постъпя в онзи момент?







Няма коментари:

Публикуване на коментар