понеделник, 14 май 2018 г.

Yong Jun Hyung- Go Away Бг Превод



Недей да тъжиш прекалено много
Чувствата са сложно нещо (Знаеш това)
Ако трябва да ме намразиш
Няма да се опитвам да те спра (О, не)

Наистина много те обичах
Дори и ти да го отричаш
Аз не исках всичко да свърши толкова лесно, но

Отношенията ни станаха прекалено небрежни
И на мен ми дойде до гуша от това
Така че да сложим край на това, за доброто и на двама ни 

*Какво повече мога да кажа?
Вече не изпитвам нищо към теб
Какво повече мога да кажа?
Тази любов дойде към своя край

**О, просто си върви
Напусни ме и бъди щастлива
Съжалявам за всичко
О, просто си върви
Надявам се, че ще срещнеш по-добър човек от мен и ще бъдеш щастлива

Отношенията ни няма да се подобрят
Колкото повече протакаме, толкова повече ще страдаме
Можем да отлагаме неизбежното, но накрая ние ще се разделим
И размерът на белега, който ще ни остане, няма да се промени

Имаше време, когато всичко в теб ми се струваше толкова красиво
Ако можех, иска ми се да се върна към онова време
Но никога няма да се върна назад, ще гледам само напред
Нещата стигнаха прекалено далеч, не можем да пренебрегнем реалността

Какъв смисъл има в това да оцветяваме вече съсипана картина?
Прекалено късно е за това, така че ще захвърля четката
Също като при всяка друга връзка, като при всяка друга двойка
Ние също се разделяме
Не защото си била лоша или си имала недостатъци
Не защото ти толкова се отчужди от мен
Недей да виниш себе си за това
Можеш да хвърлиш цялата вина върху мен 

*Какво повече мога да кажа?
Вече не изпитвам нищо към теб
Какво повече мога да кажа?
Тази любов дойде към своя край

**О, просто си върви
Напусни ме и бъди щастлива
Съжалявам за всичко
О, просто си върви
Надявам се, че ще срещнеш по-добър човек от мен и ще бъдеш щастлива

Време е да си кажем сбогом
Това е краят за нас
Нека да забравим за отминалата ни любов
Нека да запомним само хубавите спомени
И нека всеки тръгне по своя път

*Какво повече мога да кажа?
Вече не изпитвам нищо към теб
Какво повече мога да кажа?
Тази любов дойде към своя край

**О, просто си върви
Напусни ме и бъди щастлива
Съжалявам за всичко
О, просто си върви
Надявам се, че ще срещнеш по-добър човек от мен и ще бъдеш щастлива







Няма коментари:

Публикуване на коментар