понеделник, 18 юни 2018 г.

SHINee- Undercover Бг Превод



Аз поклащам краката си под масата
Но изражението ми е спокойно, затова ти знаеш това
Преди завесата да се вдигне, аз винаги съм нервен
Но когато се изправя пред теб, за се правя на невъзмутим  

*Не мога да ти позволя да разбереш, 
за това, което подготвям за теб, още не
Опитвам се да улуча точния момент
Така че, когато осъзнаеш какво става
Вече ще бъде прекалено късно (Момиче)

**Също както черните сенки потъват в нощта (В нощта)
Аз потъвам дълбоко в съзнанието ти
Аз съм под прикритие вътре в теб 

В тази сцена не е нужно да преиграваме
За да почувстваме нещо, някакъв вид любов
Защото понякога дори само един твой тих шепот
Може да ме накара да поискам още 

Не мога да ти позволя да разбереш, тайната, която крия от теб, още не
Защото когато правилният момент настъпи
Трябва да го искаш толкова силно
Че да не можеш да устоиш 

**Също както черните сенки потъват в нощта (В нощта)
Аз потъвам дълбоко в съзнанието ти
Аз съм под прикритие вътре в теб 

Отражението ти в огледалото, толкова ми напомня за мен
Тази хармония между нас се превръща в наша собствена песен
Аз все още съм под прикритие, но ти скоро ще узнаеш всичко 

*Не мога да ти позволя да разбереш, 
за това, което подготвям за теб, още не
Опитвам се да улуча точния момент
Така че, когато осъзнаеш какво става
Вече ще бъде прекалено късно (Няма начин, момиче)

Аз бавно се вливам в теб (Да)
Влизам дълбоко в сърцето ти (В сърцето ти)
Където аз съм под прикритие 

**Също както черните сенки потъват в нощта (В нощта)
Аз потъвам дълбоко в съзнанието ти
Аз съм под прикритие вътре в теб 

Под прикритие
Виждаш ли непознатия мен? 








Няма коментари:

Публикуване на коментар