вторник, 17 юли 2018 г.

DIA- Mannequin Бг Превод



Щастлива съм, когато танцувам
Дори и винаги да съм сама
Не спирам цяла нощ
Дори и времето да е спряло за всички останали 

Аз просто се усмихвам, това ми е работата
Всеки ден нося различни красиви дрехи
И правя красиви изражения под бляскащите светлини
Аз съм манекен, който танцува за вас 

Като цвете в стъклена бутилка
Не знам, кога ще увехна  

*Аз просто се забавлявам
Аз просто танцувам в ритъма
А когато денят отмине, аз ще остана сама
(Но не мога да проливам сълзи)
Като звездите, огряващи нощното небе
Утре аз отново ще бъда тук

Уискито изгаря гърлото ми
Червилото ми остава следа по ръба на чашата
Аз отпивам още по-голяма глътка
Всички очи са върху мен и чакат да 
се опияня и да се потопя в ритъма
Те знаят коя съм, наблюдават ме
Аз не мога да се скрия от погледите 
им, затова просто се усмихвам
В тази тъмна нощ, в тази стая осветена 
единствено от червена светлина 

*Аз просто се забавлявам
Аз просто танцувам в ритъма
А когато денят отмине, аз ще остана сама
(Но не мога да проливам сълзи)
Като звездите, огряващи нощното небе
Утре аз отново ще бъда тук

Сбъднах много от мечтите си
За кратък период от време
Все още не мога да повярвам в това
Но ми става все по-трудно да приема тази реалност
Да живея със стреса да не се проваля под 
светлините, блещукащи като светулки
Потискайки отчаянието и изтощението си
Тази вечер аз отново заставам под ярката светлина 

Светът отвъд прозореца е забранен за мен
(Аз просто въздишам сама, загледана навън)
Няма за какво да ми завиждате
(Аз отново заспивам обляна в сълзи, 
копнеейки за красивия свят)

*Аз просто се забавлявам
Аз просто танцувам в ритъма
А когато денят отмине, аз ще остана сама
(Но не мога да проливам сълзи)
Като звездите, огряващи нощното небе
Утре аз отново ще бъда тук







Няма коментари:

Публикуване на коментар