четвъртък, 16 август 2018 г.

FT Island- Who I Am Бг Превод



Пропилели безсмислено времето си
Хората се лутат безучастни из улиците
Няма представа какво търсят
Не знам какво не е наред, искам да разбера

Защо всички и всичко
Ми се струва толкова безинтересно

Кой съм аз, нямам отговор на това
Всичко е предопределено 
Колкото и да бягам от съдбата си
Изглежда не мога да променя нищо

*Уо-о-о-о-о
Времето не спира да тече
Уо-о-о-о-о
Но аз все още не мога да намеря себе си 

Слънцето залязва и задухва вятър
Без да осъзнавам сълзите ми се стичат
Защо плачеш, няма никаква причина
Не знам какво не е наред, искам да разбера

Защо всички и всичко
Ми се струва толкова безинтересно

Кой съм аз, всичките ми обещания
Изчезнаха, преди да успея да ги изпълня
Вече съм толкова изморен
Останах без дъх

*Уо-о-о-о-о
Времето не спира да тече
Уо-о-о-о-о
Но аз все още не мога да намеря себе си

Кои сме ние, нямаме отговор на това
Всичко е предопределено 
Колкото и да бягаме от съдбата си
Изглежда не можем да променим нищо

*Уо-о-о-о-о
Времето не спира да тече
Уо-о-о-о-о
Но аз все още не мога да намеря себе си





Няма коментари:

Публикуване на коментар