петък, 17 август 2018 г.

CoCo Feat. Microdot- Sugar Cake Бг Превод



Да
CoCo
Толкова сладко
Хайде

Когато съм сама, не спирам да се усмихвам
Когато съм с теб, сякаш се возя на увеселително влакче
Какво направи с мен? (Да)

Когато съм в горчиво настроение
Ти падаш в мислите ми като капка сладост
Винаги улучваш перфектния момент

По-хубав от мед
Гласът ти е перфектен
Колкото повече те опознавам, толкова повече се влюбвам в теб

Момче, това е като сън, когато съм до теб
Ти си по-топъл от одеяло от облаци

*За-за-захарна торта
Ти си толкова сладък
Сърцето ми се разтуптява от това чувство, което ни обгръща
Замайвам се, когато съм в прегръдките ти
Чувствам се толкова добре

**Сърцето ми търси единствено теб
Парченцето наслада, което си ти
Такава сладост, каквато не съм опитвала до сега
Ще ме дариш ли с нея?

Добре, вкуси това
Когато не те виждам, аз постоянно те търся
Без CoCo, денят на Свети Валентин е толкова празен
Когато те видя, от очите ми се стичат капки мед
Искам да бъда твоя любим, твоя скъпи и твой приятел
Сърцето ми прескача удар, когато ми се усмихнеш
Което е и една от причините да се влюбя в теб
Виждам право в сърцето ти, ти си най-добрата
Не се подмазвам, тези думи излизат право от сърцето ми, скъпа

Сладкият ти аромат се разпростира навсякъде около мен
И пробужда заспалото ми съзнание

Момче, не бих била никъде другаде
Освен обгърната от ръцете ти и сладкия ти дъх

*За-за-захарна торта
Ти си толкова сладък
Сърцето ми се разтуптява от това чувство, което ни обгръща
Замайвам се, когато съм в прегръдките ти
Чувствам се толкова добре

**Сърцето ми търси единствено теб
Парченцето наслада, което си ти (Да)
Такава сладост, каквато не съм опитвала до сега
Ще ме дариш ли с нея?

Когато почувствам върха на устните ти
Сякаш целият свят спира
Ценя всички тези вълшебни, вълшебни моменти

Чувството, което изпълва сърцето ти
Ще ми го споделиш ли тайно?
О, скъпи

Да
Ти можеш да бъдеш черешката на тортата ми (Моето захарче)
Искам цяло парче, повече от просто хапка (Да, да)
Да оближа сметаната от лицето ти
Сякаш облизвам чинията си
(Ти си единственият, който ме ката да се чувствам така, о, да)
Сякаш облизвам чинията си

Ти си толкова сладък
Сърцето ми се разтуптява от това чувство, което ни обгръща
Замайвам се, когато съм в прегръдките ти
Чувствам се толкова добре (Толкова добре, да)

**Сърцето ми търси единствено теб (Търси те)
Парченцето наслада, което си ти (О-о-о, да)
Такава сладост, каквато не съм опитвала до сега
Ще ме дариш ли с нея?






Няма коментари:

Публикуване на коментар