вторник, 7 август 2018 г.

Minseo- Is Who Бг Превод



Не си достатъчно добър, за да бъдеш мой
Но не искам и да бъдеш ничий друг
Знам, че тези думи ще ми донесат критика
Но това е истината 

Когато се опиташ да се приближиш към мен, малко е дразнещо
Спри, не се приближавай повече
Мога отново да кажа нещо, което ще ми донесе проблеми
Това е истината

*Само аз ли съм такава? Не правят ли всички така? 
Бъди искрен с мен
Знаеш, че всички си имат недостатъци

**Чаена чашка от него, чаена чашка от тях
И една лъжица от онзи човек
Иска ми се да се смеся с тях

Нуждая се от
Някой, който е много лют на вкус
Някой, който да бъде само мой

Ще изчакам
Моята първа любов
Която ще ме разчуства до сълзи
Кой ли е това?

*Само аз ли съм такава? Не правят ли всички така? 
Бъди искрен с мен
Знаеш, че всички си имат недостатъци

**Чаена чашка от него, чаена чашка от тях
И една лъжица от онзи човек
Иска ми се да се смеся с тях

Казват ми, че не съм на себе си
Че затова съм сама, йе-е-е
Казват ми, че трябва да снижа стандартите си, добре, добре
Някой не може ли да ми даде правилния отговор?

Не, наистина, само аз ли съм такава? Какво ви става на всички?
Защо се държите сякаш вие никога не сте го правили?
Лъжете и казвате, че сте доволни

Но аз не искам някой, който не е достатъчно добър
Или някой, който "не е лош"
Аз просто искам да се влюбя











Няма коментари:

Публикуване на коментар