вторник, 7 август 2018 г.

SEVENTEEN (Jun & The8)- MY I (Korean Version) Бг Превод



В мъглата, дори и да е неясно
Вижда се нечий силует
Струваше ми се познат, напомняше ми за мен
Но е различен, различен, различен

С махащата си ръка
Не знам дали ми казваш да се приближа или да си вървя
Какво означава, кажи ми 

Ако съществуват две пространства
Възможно е да съществува и едно различно мое Аз

*Когато направя крачка напред
По пътя, обсипан с цветя, изникват тръни
И тогава ти се протягаш към мен, за да ме спасиш

**Хей
Времето ще отмине и аз ще те срещна
Аз знам (Ти си моето бъдеще)
Аз знам (Аз бях твоето минало)
Времето ще отмине и аз ще те срещна
Аз знам (Ти ме защити)
Аз знам (Аз копнеех за теб) 

Мое Аз
Мое Аз

Малките ми крила, кога ще пораснат по-големи?
Когато задуха моят собствен вятър
Тогава ли най-накрая ще успея да разперя крилата си? 

Ако затворя очите си, ако си поема въздух
Ако спра да се самозаблуждавам
Повече няма да се лутам изгубен и да бъда тъжен, да

*Когато направя крачка напред
По пътя, обсипан с цветя, изникват тръни
И тогава ти се протягаш към мен, за да ме спасиш

**Хей
Времето ще отмине и аз ще те срещна
Аз знам (Ти си моето бъдеще)
Аз знам (Аз бях твоето минало)
Времето ще отмине и аз ще те срещна
Аз знам (Ти ме защити)
Аз знам (Аз копнеех за теб) 

Мое Аз
Мое Аз

**Хей
Времето ще отмине и аз ще те срещна
Аз знам (Ти си моето бъдеще)
Аз знам (Аз бях твоето минало)
Времето ще отмине и аз ще те срещна
Аз знам (Ти ме защити)
Аз знам (Аз копнеех за теб) 

Мое Аз
Мое Аз








Няма коментари:

Публикуване на коментар