вторник, 7 август 2018 г.

SEVENTEEN- Flower Бг Превод



Поема ли си въздух, където и да съм (Където и да съм)
Аз вдишвам твоя аромат
И без никаква милост
Ти се забиваш дълбоко в сърцето ми 

Този свят е суров и пълен с лъжи
Но това ме прави още по-смел
Това си ти, така че това не е нищо особено за мен
Да, аз съм добре 

Мисълта за теб превзема ума ми
Ти си забила корени дълбоко в главата ми
И колкото и да се опитвам да те отрежа
Колкото и бури да те връхлитат
Ти вече напълно си разцъфнала
Мое цвете

*Да, да, едно цвете обвито в мрак
Да, да, пуска бодлите си
Да, да, и ме убожда 
Да, да

**Ти ме научи, ти ми показа това чувство
Ти си моето цвете
Ако ти вечно цъфтиш в сърцето ми
Няма значение дали ще ме боли, дали ще ме боли 
Няма значение дали ще оставяш белези по мен 
Аз искам острите ти бодли
Защото ти си моето цвете 

Дай ми това
Не ме питай дали съм съгласен 
Не мога да пренебрегна чувствата си към теб
Ще те предпазвам от падащия дъжд
С гръб обърнат към небето

Цветята разцъфват и вехнат
Но ти винаги цъфтиш дълбоко в мен
Ще ме нараниш, ако се приближа към теб
Но въпреки това, готов съм да те приема в обятията си 

*Да, да, едно цвете обвито в мрак
Да, да, пуска бодлите си
Да, да, и ме убожда 
Да, да

**Ти ме научи, ти ми показа това чувство
Ти си моето цвете
Ако ти вечно цъфтиш в сърцето ми
Няма значение дали ще ме боли, дали ще ме боли 
Няма значение дали ще оставяш белези по мен 
Аз искам острите ти бодли
Защото ти си моето цвете 

Всичките ми белези са от теб
Затова нямам нищо против 

Разпростираш се из цялото ми тяло и разцъфваш (Все повече и повече)
Наслаждавам се на красотата ти (Все повече и повече)
От теб изникват остри бодли и ме убождат
Но това си ти, така че аз нямам нищо против 

Ти ме научи, ти ми показа това чувство
Ти си единствената причина да живея
Ако аз също вечно живея в спомените ти
Няма значение дали ще ме боли, дали ще ме боли
Ти изпълни сърцето ми със светлината си
И ме направи по-силен, затова
Аз искам острите ти бодли
Защото ти си моето цвете 




Няма коментари:

Публикуване на коментар