четвъртък, 25 октомври 2018 г.

BoA- Woman Бг Превод


Жена

Идеята е една и съща
Защо не можеш да продължиш напред?
Намира се точно пред теб

Ако направиш още само една крачка
Гледката ще се открие пред очите ти
Продължавай да тичаш още по-далече

Дори да си мислите, че ме познавате, не знаете всичко (Не, не)
Начинът, по който се изразявам, жестовете ми (Не ви засягат)
В мен не живеят двама различни човека (Знам това)
Подобна втора персона не съществува

*(Хубаво е да бъдеш жена) Хей, да, да, да
Достатъчно добра си такава, каквато си
Нищо не може да се сравнява с красивата теб
(Да бъдеш жена) Хей, да, да, да
Стилно, като модерна картина
Наслаждавам се на живота си 
Аз съм истинска жена

Искаш ли да живееш като мен
Тогава покажи ми истинското си аз
По-красиво от перли и диаманти

Не позволявай на лъжите, завистта, измамата
Да променят начина, по който гледаш на себе си
О, да

Преди, караха ме да се държа "женствено" (Момичетата на върха)
Преди, не знаех какво означава да бъдеш "жена" (Не знаех това)
Сега, аз вече знам от какво се нуждая (Разбрах го)
В мен живее един чудесен и силен човек

(Хубаво е да бъдеш жена) Хей, да, да, да
Не си мислете, че това, което виждате, е всичко
Все още не съм ви показала всичко от себе си
(Да бъдеш жена) Хей, да, да, да
Каквото и да говорите
Вътре в мен, под ослепителната светлина на прожекторите
Там живее една истинска жена

Самочувствието ми се повишава (Ще се справя) 
Сама си позволявам всичко, което поискам (Чек)
Усмивката ми пронизва сърцето ти (Кралица на сърцето ти)
Перфектно е, всичко си идва на мястото 

*(Хубаво е да бъдеш жена) Хей, да, да, да
Достатъчно добра си такава, каквато си
Нищо не може да се сравнява с красивата теб
(Да бъдеш жена) Хей, да, да, да
Стилно, като модерна картина
Наслаждавам се на живота си 
Аз съм истинска жена








Няма коментари:

Публикуване на коментар