сряда, 24 октомври 2018 г.

Stray Kids- I am YOU Бг Превод



Ти запълни празнотата в мен
Единствено ти можеш да запълниш тази бездна
Дори само това, че си до мен
Mи дава сила 

Не можех да ти кажа нищо друго, освен благодаря
Но сега се протягам към теб
Когато ти държиш ръката ми
Аз мога да извикам силно една по-голяма мечта
Ако мога да направя нещо за теб
Готов съм да направя всичко
Ако това ще ти помогне да засияеш още по-ярко
Аз ще се превърна в мрак

*Аз ще бъда до теб
Ти ще бъдеш ли там, където съм аз?
Навън е прекалено студено да бъда съвсем сам
Когато ти си тук до мен, става ми по-топло

**Аз съм ТЕБ, виждам себе си в теб
Чувствам го, когато съм с теб
На същото място, по същото време, хей
Мога да се справя с всичко

***Намерих ТЕБ, намерих себе си в теб
Виждам себе си в теб
На същото място, по същото време, хей
Позволи ми да тичам, да тичам, да тичам заедно с ТЕБ 

Аз не познавах себе си, а ти продължаваше да сияеш над мен
Аз не познавах себе си, скитах се сам като изгубен
Но в един момент, започнах да виждам светлина през прозореца
Защото ти прекарваше същото време, същите дни заедно с мен 

Сега моят въпрос и твоят отговор си пасват като парчета от пъзел
Разбираме, че проблемите и тревогите ни съвпадат
Химията помежду ни е като фантазия
Всеки момент, който прекарваме заедно, е перфектен
Аз виждам себе си в теб и ти виждаш себе си в мен
Това е толкова невероятно

*Аз ще бъда до теб
Ти ще бъдеш ли там, където съм аз?
Навън е прекалено студено да бъда съвсем сам
Когато ти си тук до мен, става ми по-топло

**Аз съм ТЕБ, виждам себе си в теб
Чувствам го, когато съм с теб
На същото място, по същото време, хей
Мога да се справя с всичко

***Намерих ТЕБ, намерих себе си в теб
Виждам себе си в теб
На същото място, по същото време, хей
Позволи ми да тичам, да тичам, да тичам заедно с ТЕБ 

Да, да, остани до мен, о-о-о
Да, да, имам нужда да бъдеш точно до мен, сега

Ще бъдеш ли до мен? 
Нека да тичаме с едно и също темпо
Ние се движим един до друг
Искам да вървя до теб, обещай ми
Аз виждам себе си в теб 

Да останем заедно
Ти и аз, ти и аз, ти и аз
Аз винаги ще бъда до теб, защото сме се запътили към едно и също място
Ти и аз, ти и аз, ти и аз
Никой не може да се сравнява с теб
Да останем заедно
Ти и аз, ти и аз, ти и аз
Аз винаги ще бъда до теб, защото сме се запътили към едно и също място
Ти и аз, ти и аз, ти и аз
Никой не може да те замени
Аз съм ТЕБ







Няма коментари:

Публикуване на коментар