събота, 24 ноември 2018 г.

ELKIE- I Dream Бг Превод



Когато снегът завали
Затвори пълните си с вълнение очи 
Искам да чуеш сърцето ми

Когато бях малка
Желанието ми беше да порасна голяма
Струва ми се, че това беше едва онзи ден
Най-накрая желанието ми се сбъдна, но не съм щастлива

Аз, която винаги бях усмихната
Малко по малко изражението ми става студено
Светът, който исках да опозная
Колкото повече разбирам за него, толкова повече се изненадвам от реалността

Сякаш съм спокойна, аз работя усилено
Понасям всичко, сякаш ми няма нищо
Но сърцето ми сълзите не спират да се стичат

Аз мечтая, че за мен ще настъпи хубав ден
Аз мечтая, че пролетта ще настъпи за мен 
За пролетното време, което ще дойде след цялото това дълго чакане
Аз трябва да продължа да давам всичко от себе си

О, да, аз мечтая, аз имам една голяма мечта
Аз мечтая, аз не губя вяра
Че след като студената зима отмине
Ароматът на разцъфващи цветя ще дойде при мен с вятъра
Денят, в който на небето ще се появи дъга 
в края на дъжда, ще настъпи за мен

Отвъд малкия прозорец
Картината, която наблюдавах без никой да разбере
Светът, за който копнея
Колкото повече го гледам, толкова повече сърцето ми се свива

Повече не мога да го тая в себе си
Не издържам повече
Искам да разперя крилете си и да полетя в небето

Аз ще бъда
Човек, който винаги се усмихва
Човек, който винаги е излъчва щастие

Повече от всякога, чувствам се най-щастлива сега, в този момент
Когато ти си до мен 






Няма коментари:

Публикуване на коментар