вторник, 12 март 2019 г.

MINO- FIANCÉ Бг Превод



Чук-чук, липсваш ми
Но не мога да те имам (Толкова съм тъжен)
Кап-кап, аз проливам сълзите си
Но ти продължаваш да криеш красивата си фигура (Толкова си лоша)

Държиш се дружелюбно с другите, но си студена към мен
Къде се крият всички звезди в Сеул, о, в твоите очи
Когато си с него, ти се намираш в Дистопия
Но ако ме последваш, аз ще ти покажа Утопия

*Уо-уо, красиво момиче
Уо-уо, толкова си елегантна
Поглеждам те от всички ъгли и ти си толкова красива, красива

**Моя годеница
Едва се осъзнах
Моя годеница
Ти си моята синя птица (У-у-у, о, да)

***Скрий се добре, мое момиче (Мое момиче)
Виждам косата ти, къде си? (Къде си?)
Не мога да те намеря, покажи се
(Излез, излез, където и да си)
Ще отида там, където си ти, ще отида там 

Шшт, не казвай нито дума, нека просто да избягаме
Спри да ме разиграваш и просто бъди моя
През лятото, аз просто искам да се разхождам в очите ти
Ние двамата сме толкова дръзки, дръзки, оу

Тялото ти ми липсва
И съм толкова самотен
Утоли жаждата на това жадно куче
Не се срамувай, не крий лицето си като навита кобра
Разбираш ли?

*Уо-уо, красиво момиче
Уо-уо, толкова си елегантна
Поглеждам те от всички ъгли и ти си толкова красива, красива

**Моя годеница
Едва се осъзнах
Моя годеница
Ти си моята синя птица (У-у-у, о, да)

***Скрий се добре, мое момиче (Мое момиче)
Виждам косата ти, къде си? (Къде си?)
Не мога да те намеря, покажи се
(Излез, излез, където и да си)
Ще отида там, където си ти, ще отида там 

Апетитна си като оризова торта, преглъщам лакомо (Ей)
Ти си единствена за мен, ти си играеш с мен като с дъвка
У-у, нека не спираме да се веселим

Ти запали огъня в сърцето ми
Най-накрая мога да си поема въздух
Завинаги ще бъда твой
Красива, толкова си красива, красива

Ла-лалалалала Лалала
Ла-лалалалала Лалала
Ла-лалалалала Лалала Ла
(Къде са моите ку*ки) Моя годеница 

Излез, излез, където и да си
Ще отида 
Ще отида там, където си ти
Ще отида там






Няма коментари:

Публикуване на коментар