неделя, 3 март 2019 г.

SEVENTEEN- Home Бг Превод



Какво ще правя?
Когато ти не си до мен
Аз съм като стар робот
Сърцето ми спира и винаги е студено 

Какво ще правим?
Когато аз не съм до теб (Да, да)
На теб също ще ти бъде трудно като на мен
Така че какво ще правим? (Да)

Скъпа, да запазим топлината помежду ни
Нека чувствата ни да не се променят никога
Така че никой да не може да ни раздели

*Кажи ми, че си моя, кажи ми, че си моя
Кажи ми, че съм в сърцето ти
Така както ти си в моето
Толкова ми е трудно, страхът се прокрадва в мен 

**Какво ще правя? 
Когато ти не си до мен
Сърцето ми си няма дом (О, скъпа)
Без теб, то остава празно 
Понякога може да е малко трудно
Но аз винаги ще бъда тук, до теб
Ще те карам да се чувстваш комфортно 

***Защото аз съм твоя дом, дом, дом, дом
Защото аз съм твоя дом, дом, дом, дом
Защото аз съм твоя дом, дом, дом, дом
Място, където можеш да отидеш
Място, където можеш да се прибереш

Мисля, че в момента любовта ми е прекалено голяма за сърцето ти
Но това не означава, че за мен сърцето ти е малко

(Да) Навън все още е студено
Върхът на носа ми е леден
Дори и да сме разделени, спомените ни карат 
да се чувстваме близо един до друг
Ако сърцето ти е наранено
Аз ще се погрижа за него с двете си ръце
Ако ръцете ти са празни, протегни ги към мен
Аз ще ги запълня  

*Кажи ми, че си моя, кажи ми, че си моя
Кажи ми, че съм в сърцето ти
Така както ти си в моето
Толкова ми е трудно, страхът се прокрадва в мен 

**Какво ще правя? 
Когато ти не си до мен
Сърцето ми си няма дом (О, скъпа)
Без теб, то остава празно 
Понякога може да е малко трудно
Но аз винаги ще бъда тук, до теб
Ще те карам да се чувстваш комфортно 

Не искам да те оставя да си отидеш просто така
Не искам сърцето ми да бъде разбито
Повече не искам да се страхувам

Аз съм мястото, където ти можеш да дойдеш
Ти си мястото, където аз мога да отида 

***Защото аз съм твоя дом, дом, дом, дом (Дом, дом, дом, дом)
Защото аз съм твоя дом, дом, дом, дом
Защото аз съм твоя дом, дом, дом, дом
Място, където можеш да отидеш
Място, където можеш да се прибереш







Няма коментари:

Публикуване на коментар