сряда, 5 юни 2019 г.

ATEEZ- Promise Бг Превод



Знам, че се страхуваш
Слънцето залезе и настъпи нощта 

За разлика от деня, нощта е мрачна
Когато слънцето залезе, става по-студено
Но това не е нищо ново за нас
Защо се тревожиш?
Ние сме звезди един за друг

Държейки се за ръце
Заедно, един до друг
Стъпка по стъпка, да вървим напред ето така, о-на 

*Дори да ни застигне дълбок мрак
Дори да пътя ни да има препятствия 
Винаги помни думите ми
Никога няма да пусна ръката ти
Обещавам ти 

**Никой няма да те нарани
Това е моето обещание към теб
Никой няма да те нарани
Няма за какво да се  тревожиш, аз ще бъда до теб
Сияещ като звезда 

Някой ден, ние ще стигнем там
На мястото, където цветята разцъфват и поглъщат мрака
Мястото, където един нов лъч светлина ще засияе над нас
И в този момент, обгърнати от светлината му, ние ще бъдем в безопасност 

Не мога да спра студения вятър, духащ срещу нас
Но ти обещавам едно нещо
Аз винаги ще те държа здраво в прегръдките си
И ще ти давам от топлината си
Ще ти покажа светлината зад гърба ми, когато слънцето изгрее 

*Дори да ни застигне дълбок мрак
Дори да пътя ни да има препятствия 
Винаги помни думите ми
Никога няма да пусна ръката ти
Обещавам ти 

**Никой няма да те нарани
Това е моето обещание към теб
Никой няма да те нарани
Няма за какво да се  тревожиш, аз ще бъда до теб
Сияещ като звезда 

Вечерното слънце залязва
И като разлистващо се цвете
Небето се обагря в червено 

Очаквай с нетърпение бъдещето, в което ти и аз ще бъдем заедно
Никой не може да ни попречи

 **Никой няма да те нарани
Това е моето обещание към теб
Никой няма да те нарани
Няма за какво да се  тревожиш, аз ще бъда до теб
Сияещ като звезда

Ла-ла-ла-ла
Ла-ла-ла-ла
Ла-ла-ла-ла
Никой няма да те нарани

Ла-ла-ла-ла
Ла-ла-ла-ла
Ла-ла-ла-ла
Никой няма да те нарани






Няма коментари:

Публикуване на коментар