сряда, 5 юни 2019 г.

TXT- Nap Of A Star Бг Превод



Виждам те, дори и да не си до мен
Усещам те, дори и да не изричаш нито дума
Защото аз вярвам в теб, дори и да съм неуверен

Мога да те докосна, дори и да не си близо до мен
Мога да те достигна, дори и да си надалече от мен
Сърцето ми винаги танцува при спомена за теб, точно както преди 

Искам да бъда твоята дрямка, за да можем завинаги да сънуваме заедно
Сякаш всичко е наред
Когато слънцето залезе, дори през нощта, когато небето стане мрачно
Ти изпълваш сърцето ми 

Спомените от детството ми танцуват на небето сред звездната светлина
Дори и  те малко по малко да избледнеят
Надявам се, че ние можем да бъдем заедно, ясно в сънищата ти

Страхувам се от мрачната тишина, от която не чувам отговор
Когато викам името ти към нощното небе
Страхувам се, че те ще бъдат забравени
Моментите, които ми се струваха като магия
И нощното небе, по което ти и аз се разхождахме
Страхувам се, че те ще изчезнат като сън 

В съня ми, ти бавно дойде при мен и ми каза
Колко много ти липсвам
На мен, който плаках толкова много
Да не се тревожа (Да не се тревожа)
Ти тихо ми прошепна това

Искам да бъда твоята дрямка, за да можем завинаги да сънуваме заедно
Сякаш всичко е наред
Моментите, които ми се струваха като магия
И блещукащото нощно небе
Те изпълват ума ми






Няма коментари:

Публикуване на коментар