сряда, 5 юни 2019 г.

SEVENTEEN- Happy Ending Бг Превод



Щастлив край, щастлив край
Да-о, у-уоо у-уоо 

Нуждая се от теб, да
Като във филм, да
С усмивката си, още в първата сцена
Ти ме завладяваш и караш времето да спре за мен 

Нуждая се от теб (Нуждая се от теб), да
Като във филм (Като във филм), да
Независимо колко е трудна ситуацията
Ще я преодолея, за да мога да те поема в обятията си, да, да

Да, стендбай
Едно, две и екшън
Да, аз се превъплъщавам в главната роля
Ролята на твой защитник
Борещ се със злодеите, които искат да те наранят

*В този свят всичко винаги
Идва лесно и си отива лесно, но
В края на този филм
О, скъпа 

**Нека чуя, нека чуя "Обичам те, обичам те"
Искам да ми кажеш, искам да ми кажеш "Обичам те"
Уо-о-о-о-о-о

***Щастлив край, щастлив край
Щастлив край, щастлив край
Сега, уо-о-о-о-о
Щастлив край, щастлив край
Да-о

Няма да оставя да му се размине, хм-хм
На всеки, който те разплаче, ъм-ъм
Ще ги разбия, бруум-бруум
С голи ръце, бум-бум
Без да се замислям, брр-брр
Ще им нанеса удар, дрр-дрр 

Това е историята затова как аз те спасявам
Но в края и
Ти си тази, която спасява мен 

Да, съжалявам за баналния сюжет
Това как те спасявам не е единственият край
Има и втори, в който ние двамата
Протягаме ръце един към друг и ставаме едно цяло
Това е щастливият ни край

*В този свят всичко винаги
Идва лесно и си отива лесно, но
В края на този филм
О, скъпа 

**Нека чуя, нека чуя "Обичам те, обичам те"
Искам да ми кажеш, искам да ми кажеш "Обичам те"
Уо-о-о-о-о-о

***Щастлив край, щастлив край
Щастлив край, щастлив край
Сега, уо-о-о-о-о
Щастлив край, щастлив край
Да-о

Ние се срещаме и се влюбваме едни в друг
Това е най-хубавата сцена, а след нея
В края на този филм, на екрана
Се появяват ярките финални надписи
Там, до твоето име, винаги ще бъде и моето име
До последно, всичко е толкова красиво, уо-о-о
Това е напият щастлив край

Искам да ти кажа, искам да ти кажа "Обичам те, обичам те"
Приеми го, приеми го, моето "Обичам те"
Уо-о-о-о-о-о

***Щастлив край, щастлив край
Щастлив край, щастлив край
Сега, уо-о-о-о-о
Щастлив край, щастлив край
Да-о






Няма коментари:

Публикуване на коментар