неделя, 16 февруари 2020 г.

Monday Kiz- You Don't Know (Romantic Doctor 2 OST) Бг Превод



Ти не знаеш колко ме боли сърцето
Колко сълзи съм пролял
Ти не знаеш 

В края на този сезон
На мястото, където си ти
На мястото, където живеят спомените
Ще отида там 

Съжалявам, съжалявам
Опитвам се да забравя, но не мога
През всичките ми дни и нощи
Не знаеш колко копнея за теб 

*Обичам те, обичам те
Думи, които искам да ти призная точно сега
Като издам просто един малък звук
Имам чувството, че ти ще чуеш тези думи
Някога ще погледнеш ли назад към мен?
Помни, е за мен, ти си единствена 

Съжалявам, съжалявам
Мога единствено да кажа, че ми липсваш
Все още има толкова много неща
Които ми се иска да мога да ти кажа

*Обичам те, обичам те
Думи, които искам да ти призная точно сега
Като издам просто един малък звук
Имам чувството, че ти ще чуеш тези думи
Някога ще погледнеш ли назад към мен?
Помни, е за мен, ти си единствена 

Думи, които никога преди не съм изричал
Обичам те завинаги 

Когато вятърът задуха покрай мен
Чудя се дали това е твоят глас, който ме вика
Затова се обръщам и рухвам като глупак
Докато съм жив, дори и да не мога да те видя отново
Ти завинаги ще бъдеш моята любов 






Няма коментари:

Публикуване на коментар