неделя, 16 февруари 2020 г.

Sejeong- All Of My Days (Crash Landing on You OST) Бг Превод



Хей, имам да ти казвам нещо сега
Ако не е сега, не мисля, че ще имам друг шанс
Дори и да не е нищо специално
Дори и да не е нищо голямо
Това е нещо, което само аз мога да ти кажа 

Деня, в който се срещнахме за първи път,
беше ни неловко, затова се смяхме
Сега, аз едва сдържам сълзите си, защото толкова ми липсваш
Мисля, че това е любов
Като сън е
Не казвам това просто ей така 

*Всички мои моменти
Са оцветени с теб
От деня, в който ти влезе в сърцето ми
Ти си моя свят
Дори думата любов не е достатъчна
Но ще ти кажа какво чувствам
Всички мои моменти
Всички мои причини
Това си ти 

В онзи слънчев ден, аз бях толкова щастлива
Просто от факта, че ти и аз бяхме заедно
Мисля, че това е любов
Като сън е
Това, че срещнах теб, който си като подарък

*Всички мои моменти
Са оцветени с теб
От деня, в който ти влезе в сърцето ми
Ти си моя свят
Дори думата любов не е достатъчна
Но ще ти кажа какво чувствам
Всички мои моменти
Всички мои причини
Това си ти 

Когато се държиш сякаш всичко е наред
И се опитваш да не си очевиден
Единствено аз познавам тази твоя усмивката
И тя изпълва сърцето ми
След като те срещнах
Всичките ми действия се промениха
усещам, че това е любов 

Всички мои дни
Всички мои моменти са изпълнени с теб
Може би нашата среща
Вече беше чудо 

Някой ден, под същото небе
Когато ние сме заедно 

Аз ще те прегърна силно
Защото всички мои моменти
Са изпълнени с теб 






Няма коментари:

Публикуване на коментар