събота, 9 март 2019 г.

UP10TION- Blue Rose Бг Превод



На път съм да експлодирам от изгарящо желание
Атмосферата става гореща като огън
Пронизваш ме с острия си като бодли поглед

Опитвам се да сложа край на това, но
Желанието, което потисках в себе си, надвива над мен

"Невъзможно"
Това е значението на синята роза
Роза, с която не мога притежавам по никакъв 
начин, дори да е затворена в стъкленица
Моля те, не отделяй поглед от мен
Не спирам да те желая, където и да се намирам
Потъвам все по-дълбоко, пристрастен съм
Искам единствено теб
Не мога да живея без теб

Опиянен от аромата ти, аз протягам ръцете си към теб
В този момент, бодлите ти ме убождат
и отровата ти се разпростира в мен
И сърцето ми се разтуптява, сякаш е на път да експлодира

*Тази луда любов е като тъмно синя роза
Дори това да ми причинява болка
Аз се влюбвам все повече и повече в теб
Светлината ти ме изгаря, пречупва ме и аз падам в ръцете ти 

Приближавам се към теб, запленен съм от теб
Към теб, към теб, запленен съм от теб
(Сърцето ми е твое)
Тази луда любов е като тъмно синя роза
Падам на колене пред теб, целуни ме

Дълбоко в блатото, там живее едно сияйно цвете
Аз потъвам дълбоко, запленен от светлината на тази тъмно синя роза
Аз викам към облаците, всеки ден плача от насладата, която ми доставяш
Дори цялото ми тяло да бъде обвито от тази тъмно синя роза
Аз ще бъда добре, защото това си ти

Когато ти ме призовеш
Аз не мога да ти устоя
Ти разцъфна толкова голяма в сърцето ми
И те желая все повече и повече 

Дори да се опитам да избягам
Накрая отново се връщам при теб
Светът ми се превърна в градина пълна с теб
Бодлите ти отново ме убождат
и отровата ти се разпростира в мен
И сърцето ми се разтуптява, сякаш е на път да експлодира 

*Тази луда любов е като тъмно синя роза
Дори това да ми причинява болка, аз 
се влюбвам все повече и повече в теб
Светлината ти ме изгаря, пречупва ме и аз падам в ръцете ти 

Мисля, че вече знам
Отговорът, който ще отвори сърцето ти за мен
Вече не се страхувам
Тичам право към теб 

Ти си тъмно синя роза, която не вехне
Сподели вечността си с мен
Дори да се забиеш още по-дълбоко в мен, тъмно синя роза
Аз мога да понеса цялата тази болка 

Щом става дума за теб, запленен съм от теб
За теб, за теб, запленен съм от теб
(Сърцето ми е твое)
Разцъфнала от болка, тъмно синя роза
Единствено твоят аромат ме кара да продължавам да дишам





Няма коментари:

Публикуване на коментар