вторник, 31 юли 2012 г.

Super Junior K.R.Y- What If Бг Превод



Изглежда сякаш натрупалото се време е по-алчно
Тъй като днес боли повече от вчера
О, момиче

Беше след като разбрах,че не мога да бъда
напълно щастлив с тази усмивка към мен,
че нямаше нищо специално, скъпа

*Ами ако изглежда сякаш ще ме обичаш
Защото изглежда сякаш ще дойдеш
при мен,ако само почакам малко

**С тези очаквания, не мога да те оставя
Дори да знам,че когато времето 
се натрупа, се превръща в болка
О. момиче

Дори да исках да вярвам,че тази усмивка бе само за мен
Навярно не е така,но все пак
Просто може би

***Ами ако те бях срещнал пръв
Не, ако не те познавах

****Тези мисли са безполезни
Защото вече живея в дълбоко определено от теб време

Дори любовта да нараства толкова,колкото времето тежи
Дори болката да е тежка
Въпреки това чувствам, че ще ме обикнеш
Защото изглежда сякаш ще дойдеш
при мен,ако само почакам малко

**С тези очаквания, не мога да те оставя
(Върни се при мен)
Дори да знам,че когато времето 
се натрупа, се превръща в болка
О. момиче






Няма коментари:

Публикуване на коментар