сряда, 15 август 2012 г.

SNSD/Girls Generation- Bad Girl Бг Превод




                       ПРЕВОД

*Перфектното лошо момиче
O o o o o (x3)
Аз съм перфектното лошо момиче

Ако знаеше тайната ми
Нямаше ли със сигурност да си изненадан
Моят стил винаги е на мода
Никой не може да бъде като мен

**Ще ти кажа тази тайна
Ще ти я кажа
Ще те съблазня
Готов ли си сега (х2)
Ще я разкрия много скоро (х2)
O o o o o (x3)

*Аз съм перфектното лошо момиче
O o o o o (x3)
Аз съм перфектното лошо момиче

Така че, кажи ми какво искаш да направиш
Обзалагам се, че ще почувстваш нещо неописуемо
Не ми харесва моите собствени
правила да са обикновени
Не съм придирчива, просто съм честна
Не ме подценявай, а просто ме последвай

**Ще ти кажа тази тайна
Ще ти я кажа
Ще те съблазня
Готов ли си сега (х2)
Ще я разкрия много скоро (х2)
O o o o o (x3)

*Аз съм перфектното лошо момиче
O o o o o (x3)
Аз съм перфектното лошо момиче

Така че, кажи ми какво искаш да направиш
Момче, какво искаш да направиш
Така че, кажи ми какво искаш да направиш
О, момче, какво искаш да направиш
Какво искаш
Кажи ми какво искаш

Ако вече си знаел моята тайна
Със сигурност трябва да си...

**Ще ти кажа тази тайна
Ще ти я кажа
Ще те съблазня
Готов ли си сега (х2)
Ще я разкрия много скоро (х2)
O o o o o (x3)

Аз съм перфектното лошо момиче
Ще я разкрия
Аз съм перфектното лошо момиче
Обзалагам се, че ще почувстваш нещо неописуемо
Ще те съблазня
Аз съм перфектното лошо момиче

                                                               



Няма коментари:

Публикуване на коментар