вторник, 26 февруари 2013 г.

Teen Top– So Sweet Бг Превод



                                         ПРЕВОД


TEEN TOP Teen Top

Като дете, стоящо пред вкусна торта
Като някой седящ точно срещу мажоретките
Повече от всеки друг сексапилен човек то телевизията
Повече от всеки скъп диамант
Няма друг човек по-ослепителен от теб
Напълно се влюбих в теб

*Уoo хoo уoo уoo хoo (Хей, красавице)
Уoo хoo уoo уoo хoo хoo (Харесва 
ми начинът, по който се движиш)
Уoo хoo уoo уoo хoo (Хей, красавице)
Уoo хoo уoo уoo хoo хoo (Харесва 
ми начинът, по който се движиш)

Липсваш ми всеки ден, виждам те, но ми липсваш
Копнея за теб, момиче, момиче, момиче, моя любов, скъпа
Приятелите ми ме дразнят, наричайки ме влюбен глупак
Защо? И какво от това? Какво лошо има в това?

Хий, как така без грим, твоето лице блести
повече от това на останалите?
Независимо колко тежиш, не се притеснявай,
ти винаги си слаба в моите очи
Няма нужда да си слагаш обеци и колиета
Само това да стоиш пред мен, ме прави толкова щастлив

**Да танцуваме, ти си като шоколад
Да танцуваме, ти си като бонбон в устата ми
Да танцуваме, ти си толкова сладка

*Уoo хoo уoo уoo хoo (Хей, красавице)
Уoo хoo уoo уoo хoo хoo (Харесва
ми начинът, по който се движиш)
Уoo хoo уoo уoo хoo (Хей, красавице)
Уoo хoo уoo уoo хoo хoo (Харесва
ми начинът, по който се движиш)

Тази вечер съм развълнуван от студения бриз
Ти сладко ме прегръщаш и имам чувството, че ще полетя
Не се стеснявай, не му мисли много
Да разгорещим атмосферата и да се забавляваме,
всички, съберете се тук

Когато заспивам, аз винаги искам да те прегърна–
скъпа, ти може да си моето плюшено мече
Без теб, аз не мога дори да дишам,
хаха, ти може да си моят свеж въздух
Само ти можеш да контролираш моето
правя-кавото-си-искам държание
Виждаш ли? Така говорят женкарите– учи се от мен

**Да танцуваме, ти си като шоколад
Да танцуваме, ти си като бонбон в устата ми
Да танцуваме, ти си толкова сладка

*Уoo хoo уoo уoo хoo (Хей, красавице)
Уoo хoo уoo уoo хoo хoo (Харесва
ми начинът, по който се движиш)
Уoo хoo уoo уoo хoo (Хей, красавице)
Уoo хoo уoo уoo хoo хoo (Харесва
ми начинът, по който се движиш)

Уoo, толкова си сладка

*Уoo хoo уoo уoo хoo (Хей, красавице)
Уoo хoo уoo уoo хoo хoo (Харесва
ми начинът, по който се движиш)
Уoo хoo уoo уoo хoo (Хей, красавице)
Уoo хoo уoo уoo хoo хoo (Харесва
ми начинът, по който се движиш)




Няма коментари:

Публикуване на коментар