сряда, 6 март 2013 г.

2am– Consolation Бг Превод





Какво ли ще кажи тънкото ти, безизразно лице?
Боли ме– знам, знам какво чувстваш
Не можеш да забравиш човека, който те напусна
За това, дори да не мисля това, което казвам, аз те утешавам

*Просто го забрави малко по малко
Все едно всичко е стара история
Трябва да страдаш толкова време, колкото си обичала

Но става все по и по-изморително
Болката ти, чувствата ти
Знам, знам, знам всичко, но аз съм тук, стоя пред теб

Опитвам се да се усмихвам и да се шегувам
И се мразя за това, но
Само ако можеш да го забравиш, аз ще подтисна чувствата си
Вероятно няма да има полза, но аз те утешавам

*Просто го забрави малко по малко
Все едно всичко е стара история
Трябва да страдаш толкова време, колкото си обичала

**Но става все по и по-изморително
Болката ти, чувствата ти
Знам, знам, знам всичко, но аз съм този, който стои пред теб

Аз съм този, който стои пред теб
Погледни ме

Той не може да бъде забравен толкова лесно
Знам, знам, знам всичко, но аз съм тук, стоя пред теб





Няма коментари:

Публикуване на коментар