вторник, 19 март 2013 г.

Dasoni– Common Words Бг Превод



                                               ПРЕВОД


Мислих цяла нощ
Какво означавам аз за теб?
До кога трябва да проявявам разбиране и да те чакам?
Днес отново ти не ми се обаждаш

Не те ли интересува ако времето отмине, ден след ден след ден?
Не се ли притесняваш за мен?
Веднъж, два пъти, три пъти, лъжите ти стават все повече
Твоето безразличие ме наранява

*Тези обикновени думи, думи казващи "Обичам те"
Само тези думи ще са ми достатъчни
Думи, които остават дълбоко в сърцето ми, 
повече от подаръците, които си ми купувал
Тези обикновени думи

Уморявам се да чакам така, ден след ден след ден
За това може аз да съм тази, която ще си отиде първа
Цялата болка, която подтиснах, от всеки един спомен
Опитах се да я залича, но това единствено ме нарани

*Тези обикновени думи, думи казващи "Обичам те"
Само тези думи ще са ми достатъчни
Думи, които остават дълбоко в сърцето ми,
повече от подаръците, които си ми купувал
Тези обикновени думи

Ти винаги беше толкова топъл, като баща
Но защо се промени към толкова лошо?
Моля те, не се отказвай от мен,
моля те, прегърни ме, за да не плача
Искам да се върна назад в началото и да бъда щастлива с теб

Като тези обикновени думи, ако ме обичаш
Повече не ме карай да се чувствам самотна
Лесно е, знам, че и на теб ти харесват
Тези обикновени думи
Тези обикновени думи




Няма коментари:

Публикуване на коментар