неделя, 17 март 2013 г.

Heo Young Saeng– The Art Of Seduction Бг Превод



                                      ПРЕВОД


(Полудявам, скъпа)
Това е моментът, моментът, това е моментът, моментът

Ще продам душата си на лунната светлина
И ще те затворя сама в пурпурното си сърце
Така че никой друг да не може да те докосне
Ще го държа здраво затворено

Това е моментът, моментът, това е моментът, 
моментът (Полудявам, скъпа)
Прекалено ти е рано, прекалено ти е рано, 
това е проблемът, проблемът (Полудявам, скъпа)

*Какво ще кажеш за този oppa? Какво ще кажеш
за този oppa? Нуждая се единствено от теб
Ти и аз, ти и аз, ние се нуждаем един от друг
(Всички да полудеем, скъпа)

Това е моментът, моментът, това е моментът, моментът
Моментът настъпи точно сега

Спокойно ще ти призная чувствата си
Ако ме отблъснеш, какво ще правя?
Ще се опитам да те сваля отново и отново
Няма да се откажа

*Какво ще кажеш за този oppa? Какво ще кажеш
за този oppa? Нуждая се единствено от теб
Ти и аз, ти и аз, ние се нуждаем един от друг
(Всички да полудеем, скъпа)

Времето минава бързо, ставам нетърпелив,
думите ми започват да се сливат
Заради теб, аз се виждам в нова светлина
Вратата на сърцето ми се отваря, аз се променям

Всичко е по твоя вина, по твоя вина, всичко
е по твоя вина, защото си толкова красива
това е проблемът, проблемът, това че си
толкова красива е проблемът, проблемът
(Всички да полудеем, скъпа)

*Какво ще кажеш за този oppa? Какво ще кажеш
за този oppa? Нуждая се единствено от теб
Ти и аз, ти и аз, ние се нуждаем един от друг
(Всички да полудеем, скъпа)

Какво ще кажеш за този oppa? Какво ще кажеш
за този oppa? Нуждая се единствено от теб
Идвам, идвам, за това изчакай ме там
(Всички да полудеем, скъпа)




Няма коментари:

Публикуване на коментар