неделя, 21 април 2013 г.

Gavy NJ– Farewell Cinema Бг Превод



                                       ПРЕВОД


Когато каза, че искаш да се разделим, аз не виждах нищо
Сълзите ми започнаха да се стичат като 
дъждовни капки и заливаха сърцето ми

Има толкова много хора по улиците– 
за първи път ли виждат плачеща жена?
Всеки един човек ме поглежда леко със съжаление

Раздялата неочаквано дойде при мен
Разкъсвайки и пронизвайки сърцето ми– какво да направя?
Любовта неочаквано ме напусна
Не мога се примиря с тази раздяла, не мога да те оставя да 
си отидеш, дори и да умра, ти, глупако, любовта ми плаче

Онези типични думи на раздяла в онези филми
Никога не съм подозирала, че ще ги чуя
в реалността– "Моля те, бъди щастлива"

Раздялата неочаквано дойде при мен
Разкъсвайки и пронизвайки сърцето ми– какво да направя?
Любовта неочаквано ме напусна
Не мога се примиря с тази раздяла, не мога да те оставя да
си отидеш, дори и да умра, ти, глупако, не ме напускай

Ще преброя до десет, за това,
моля те, върни се и ме прегърни
Ще ти простя само този път, така
че побързай и се върни при мен

Въпреки че чакам, само вятърът духа,
само сълзите се стичат по бузите ми
Сърцето ми се свива, тялото ми се отпуска,
не мога да направя дори една крачка
Любовта неочаквано ме напусна

Аз вероятно ще умра, но сбогом, сбогом наистина
Ти, глупако, не знаеш ли? Обичам те




Няма коментари:

Публикуване на коментар