сряда, 10 април 2013 г.

No Min Woo & Lee Seung Hyo–Hello Hello (Full House 2 OST) Бг Превод



                                 ПРЕВОД


Не казвай нищо, просто бъди такава, каквато си
И ела в обятията ми– бъди 
моята любов, хвани ръката ми

*Когато видя устните ти, усещам лекото ти дишане
Моментът, в който дойде при мен беше като сън
Искам единствено теб

Ден след ден сърцето ми не спира да бие като лудо
Усмивката ми е единствено за теб, 
така че гледай само към мен

**Здравей, здравей, ти си моята Богиня
Обичам те, моя любов
Здравей, здравей, обичам единствено теб
Ти си моят Рай

***Искам да те имам всеки ден
Ти си всичко за мен
Не мога да те пусна дори за секунда
Ти си моят Рай

*Когато видя устните ти, усещам лекото ти дишане
Моментът, в който дойде при мен беше като сън
Искам единствено теб

Не мога да спра да треперя,
когато погледна в очите ти
Сърцето ми бие за теб
Обичам те

**Здравей, здравей, ти си моята Богиня
Обичам те, моя любов
Здравей, здравей, обичам единствено теб
Ти си моят Рай

***Искам да те имам всеки ден
Ти си всичко за мен
Не мога да те пусна дори за секунда
Ти си моят Рай

**Здравей, здравей, ти си моята Богиня
Обичам те, моя любов
Здравей, здравей, обичам единствено теб
Ти си моят Рай





Няма коментари:

Публикуване на коментар