четвъртък, 18 април 2013 г.

Sniper Sound– Not In Stock (Rap Version) Бг Превод




Можете да ме псувате колкото си 
поискате– аз вървя по пътя си
Защото запушвам ушите си– по пътя си
Вие може да вървите по правилния 
път, а аз да съм в затруднение, но
Няма нищо, ако малко се олюлявам, 
не съжалявам за избора си
Мястото на което съм е света да хип-хопа
Аз не копирам негрите, аз съм оригинала
Видя ли как го направих? Просто 
показвам и доказвам таланта си
Няма нужда да се хваля с парите 
си, за да ви покажа мечтата си
Това ми харесва– колкото по-нагоре се 
изкачвам, толкова повече се изпълвам
Всички реагират на ритъма ми, дори 
и да ме съдят, аз съм специален
Аз съм човек, който работи с корейската азбука
Някой ден ще го достигна, черното небе
Ако не си уверен, отстъпи назад– Sniper Sound – 
имаме саме един живот за живеене
Наблюдавай внимателно къде ще бъда след 10 години

През 1989г., сърцето ми се появи на този свят
Животът ми беше като парченце от примамка 
за риба върху хазартната маса на Боговете
Не се опитвай да ме убиваш– ако не мога да победя, аз ще се изкормя и единственото нещо, което ще се сформира е отрова
Музиката, която пазя от 5 години е като топка за ръгби
Аз я ритах, борех се с нея и тичах рисковано 
с нея, държейки я здраво в ръце
Да, аз минах през трудности като слабак в индустрията
Но майната ви– аз гравирах това в сърцето си: "Слабият 
звяр не отстъпва на силния, когато наближи опасност"
Тази битка става безсмислена и безполезна
Твоите Gucci, Louis Vuitton, майната 
им на всички, майната им на всички
Опитвам се да намеря изход от загуба 
в този безчестен боксов мач
Това съм аз, гледай внимателно, около 
трона на края все още летят мухи 
Обещах на по-голямата ми сестра, която 
ме отгледа, че аз ще седя на този трон
Ако се страхуваш да летиш високо в небесата, 
просто отрежи ръцете и краката си

Уличната светлина е самотна и трепти във вятъра 
Бях безстрашен по време на пътешествието, 
но на края не можах да получа отговор
Реалността е като да си затворен в претъпкан затвор
Като човек, който не може да се напие, но се прави на пиан
Аз се държа за опашката ми, която расте 
от това, че изяждам притесненията си 
Аз съм голям инат и това поддържа живота 
ми, който все още е много дълъг
Ако не можеш сам да блестиш, ти просто ще си 
на самото дъно, което е изпълнено с мрак 
Дори не мога да затворя очи и само 
белезите ми се отварят наново
Безкрайният свят ме захвърли на това студено място
С празен стомах, аз гледах към небето с гладен поглед
Ценностите ми стават дълбоки като синия цвят на луната
Моите безкрайни мисли се превръщат в моя 
църква, която ми помага да продължа напред 
Тъй като не знам, аз нямам друг избор 
освен да продължавам да вървя
Стандартите ми не могат да бъдат 
разтърсени, дори когато ме насилват
Дъхът ми се ускорява, когато мисляза 
обрата, който бавно ще настъпи 
Ръката ми, която здраво държи химикал, 
докато посинее, също заостря нож

Един глас за Plato
Ако това не е моят път, аз няма да 
тръгна по него, аз съм пълен със инат
Plato, който държеше микрофон, който 
преминаваше границите на съзнанието
Един странен човек, който се превърна 
във публичен враг за много хора
Но на мен ми харесва често да опитвам други жанрове
Като момичетата, харесва ми да планувам конспирации

Ще изскубна всички корени, ще 
напръскам с пестицид за плевели
Вече няма идентичност, всички песни звучат еднакво
Вие всички сте като цветя, които не могат 
да бъдат използвани дори като тор
Тези, които си стоят кротко и се 
оглеждат предпазливо са позьори 
Не можеш да се мериш с мен, размерите ни са различни
Не можеш да ме сдъвчеш, зъбите ти не са достатъчно здрави
Честните думи са като тор за увяхващите цветя
Изкарай всички глупости от главата си
Аз все още не мога да променя тази ужасна игра 
на воайорство, която се играе в сърцето ти 

Един микрофон, Един опит, Един ум, Един живот
Аз съм от хората, които биха рискували 
живота си за работата си
Един микрофон, Един опит, Един ум, Един живот
Животът ми е всеки ден е във война с огнестрелни оръжия
Аз съм упорит човек, който не знае как да се отказва
Пумпал, който се върти по-бързо, колкото повече го удряш
Дори да изгубя всичко, аз ще изплатя дълговете си
Ако ме докоснеш, ще те пребия, ще те прострелям 
с харпун и ще те наръгам до смърт
Да, аз съм прекалено жесток за 
бъдещето си, за всичко около мен
Ако трябва да понеса силни удари с камшик, 
няма нищо, ако тялото ми се разкъса
Аз се ограничавам, жертвам младостта си за мечтите си
Къщата ми е под наем, баща ми стои буден по цяла нощ
От няколко години имаме неизплатени дългове
Като боец, аз ще се боря всеки ден, за да променя тези неща
Това е за моето бъдеще, аз мога да преглътна сълзите си

2009г. беше хауса но Chwi Rap, аз посях семе 
на раздор в съзнанието на моята армия
Това поколение се нуждае от хип-хоп, 
boom bap.bap boom boo boom bap
Идиоти– вие сте слушате рапа на O.G. за първи път и аз 
ще покоря системата на хип-хопа, която изгуби краля си 
Ще покоря света на хип-хопа, 
към който никой предявява искане
В дом с безкрайни конфликти, има само едно решение
Да се жертваш в името на справедливостта
Моят рап, моят текст са моите оръжия във войната
Твоят рап, твоят текст не струват
Ще разкрия всичко, вашите ши*ани луксозни домове
Но преди да излезе албумът ми, устните ми са заключени
След като албумът ми излезе, поеме всичко






Няма коментари:

Публикуване на коментар