сряда, 17 април 2013 г.

Tiffany– One Step (All About My Romance OST) Бг Превод



                              ПРЕВОД


Искам да имаме любов, която е като сън
Знам, че ти също го искаш
Знам, че имаш много причини да не ми го кажеш

Всичко е наред, тази любов, 
която чувстваме за първи път
Няма да е лесна и за двама ни
Но това са безценни дни, през 
които ще преминем заедно

Защото мога да те видя отново
Започвам да се смея от щастие
Чакахме толкова дълго време
Ти и аз

Благодаря ти, че ми помогна да
открия изгубената си усмивка
И че накара безчувственото ми сърце
отново да трепти с топлата си усмивка
Когато съм изморена и се отчайвам

Защото мога отново да те прегърна
Сълзите ми не спират да се стичат
Бях много самотна, но се надявам, че
от сега нататък ще вървим заедно
Стъпка по стъпка

Сега, когато вече можем да сме заедно
Сълзите ми не спират да се стичат
Това е което наистина искахме
Ние- нека бъдем заедно завинаги




Няма коментари:

Публикуване на коментар