вторник, 28 май 2013 г.

Boyfriend– On & On Бг Превод



                                          ПРЕВОД

Хей, в дни, в които вятърът е приятен, 
когато небето е безкрайно ясно
Спомените за теб се връщат при мен

Хей, в дни, в които съм тъжен, ти се стичаш в сълзите ми
Дни, които леко и внимателно слагам на страна

Избледняват, спомените за теб, 
които изглеждаха сякаш ще побелеят

Отново, на на на наведнъж, аз се спомням за теб до смърт
Отново и отново и отново и отново и отново

Хей, в дни, в които слънчевата светлина блести, 
спомените за теб падат като светлина

Добре, защо не спирам да мисля 
за лицето ти, което ме напусна?
Защо думите "Липсваш ми" са на път да излязат от устата ми?
Шшт, хей, честно казано, мисля, че имам единствено теб
Не знам, защо просто стоя тук, рисувайки лицето ти в ума си?

Отново и отново и– знаеш ли? Отново и отново, аз все още
Копнея за теб от много много време

Болката, която свих на топка и изхвърлих
Става по-малка, спомените за теб, 
които изглеждаха, че ще изчезнат

Отново, на на на наведнъж, предполагам, 
че имам единствено теб
Отново и отново и отново и отново и отново

Хей, думите, които си казахме, докато 
вървяхме по улицата, държейки ръце
Денят, в който не можех да говоря добре и заеквах
Като мисля за този ден, не знам защо се 
държах така, предполагам, че бях луд
Предполагам, че не съм те забравил, 
която все още си заключена в сърцето ми

Точно като в дните, в които не можех 
да те оставя дори за секунда
Като глупак, аз все още те обичам, обичам те

Толкова силно, на на на наведнъж, сърцето ми бие за теб
Отново и отново и отново и отново и отново

Хей, в дни, в които спомените се завръщат при 
мен, без провал, ти отново се връщаш при мен





Няма коментари:

Публикуване на коментар