петък, 31 май 2013 г.

Byul– You’re The Best Бг Превод



                                     ПРЕВОД

Защо си толкова сладък, защо си 
толкова мил, защо си толкова обичлив?
Харесвам те до смърт, липсваш ми 
до смърт, ще умра заради теб
Лицето ти е като слънчевата светлина, гласът ти 
е като бонбон, сърцето ти е като Тихия океан
Какви недостатъци имаш? Какво ти липсва? 
Как е възможно да си толкова перфектен?

*Беше толкова естествено, да обичам човек като теб
Все едно е съдба, все едно е магия, 
все едно съм влюбена в теб
Не мога да продължа напред без да те обичам
Ти си най-добрия

Промених се, след като те срещнах, целият ми свят 
се промени, всичко ми изглежда толкова красиво
Дори бялото мляко, което преди мразих, ако 
ти ми го дадеш, аз го пия без проблем
Аз се превърнах в момиче, което е толкова послушно

*Беше толкова естествено, да обичам човек като теб
Все едно е съдба, все едно е магия, 
все едно съм влюбена в теб
Не мога да продължа напред без да те обичам
Ти си най-добрия

Ти си най-добрия, за мен ти си най-добрия, това си ти
Моя любов, единствено аз ще те имам,
вече не можеш да си отидеш
Моля те, остани до мен

Ти си единствен за мен, аз съм глупачка, 
която мисли единствено за теб
Винаги е така в любовта, аз съм 
омагьосана, влюбих се дълбоко в теб
Какво ще правя? Поеми отговорност за мен

Ти си най-добрия





Няма коментари:

Публикуване на коментар