неделя, 26 май 2013 г.

Lee Hyori– Better Together Бг Превод



                                          ПРЕВОД

Писна ми от това, отегчена съм
Изглежда, че и ти се чувстваш така
Изправи се, вдигни високо ръце
1, 2, 1, 2, 3, хайде

Заведи ме до синьото небе
Заведи ме над облаците, сега, сега, сега
Да се превърна ли в бяло цветче, 
летящо из пролетното небе?
Да се превърна ли в пърхаща жълта пеперуда?

От една целувка, аз се превръщам 
в събудената Спяща красавица
От един повей на вятъра, разцъфва едно ново мое "Аз"

*По-добър ден, по-добър свят, по-добра 
мечта, искам да започна на ново

По-добър ден, по-добър свят, по-добра 
мечта, по-добри заедно
O, O, O, O, O, O, O, O, O, O, O 

На едно и също място, ти и аз, ние
Място, където можем да бъдем заедно без да се колебаем

Искам да опитам, дори да казват, че е безсмислено
Искам да отида, дори да казват, че 
не е там, светът, за който мечтая

*По-добър ден, по-добър свят, по-добра 
мечта, искам да започна на ново

O, O, O, O, O, O, O, O, O, O, O

*По-добър ден, по-добър свят, по-добра 
мечта, искам да започна на ново



Няма коментари:

Публикуване на коментар