неделя, 26 май 2013 г.

Lee Min Ho– Without You Бг Превод



                                       ПРЕВОД

Неща, които не можеш да познаваш, ако не е любовта
Осъзнах ги, след като изгубих тази любов
Усмихвам се като теб, правя същите 
изражения като теб и говоря като теб

Неща, които не можеш да познаваш, ако не е раздялата
Осъзнах ги, докато страдах след тази раздяла
Защото ти си гравирана дълбоко в сърцето ми

*Без теб, аз мисля за теб
Без теб, аз все още те обичам
Без теб, искам да съм до теб
Повече от времето, което прекарахме заедно
Аз мисля за теб и копнея за теб
С всеки мой дъх
Ти винаги си в сърцето ми
За това не съм тъжен

Неща, които не можехме да познаваме, ако не бяхме ние
Осъзнахме ги, след като се дистанцирахме един от друг
Дните, които прекарахме заедно са безценни за мен

*Без теб, аз мисля за теб
Без теб, аз все още те обичам
Без теб, искам да съм до теб
Повече от времето, което прекарахме заедно
Аз мисля за теб и копнея за теб
С всеки мой дъх
Ти винаги си в сърцето ми
За това не съм тъжен

Чудя се дали ме помниш
Въпреки че проливаше сълзи в ръцете ми
Надявам се, че можеш да се 
усмихнеш, когато мислиш за мен

Без теб, аз ще бъда добре
Без теб, въпреки че понякога ще плача
Без теб, аз няма да те забравя
Дните, които ми даде са като подарък за мен
Много ти благодаря, бях наистина щастлив
Въпреки че сега не си до мен
Целият свят е изпълнен със спомените ни
За това не съм самотен




Няма коментари:

Публикуване на коментар